Lördag – marknadens inköp o partaj…

Åh vilken toppenhelg jag har haft!!! 😀 Hittade det jag skulle på marknaden 🙂 Det blev 16 par strumpor, marknadsnougat och en ring som jag älskar 🙂 Vi avslutade med sopplunch på kaféet i vår by innan jag drog vidare och hämtade upp G 🙂 Vi pratade om det min chef hade framfört till mig om oss. Han hade inte hört något från någon annan. Men som han sa, hur det än skulle vara mellan oss så har ingen annan med det att göra oavsett.

Kvällen blev jättetrevlig och mysig! De andra kom strax innan 17 + att vi fick hämta en kollega som glömt bort att hon skulle hit 🙂 Det blev matig kycklingsallad med fullkornsbulgur, glass med hemmagjord chokladsås, stenugnsbakat bröd, ost, brie, vin, cider, dipp! Vi kom helt enkelt aldrig ifrån matbordet… Vi har skrattat så tårarna rann 🙂 Så glad över att ha dem i mitt liv! Så fina kollegor som också blivit fina vänner. Och vi är helt olika yrkeskategorier 🙂 Bara 2 som är psykologer båda två. Närmare 23.30 följde jag G till bussen och de andra åkte strax efter 24. I november ses vi igen i Etuna och gången efter det i Örebro hos G 🙂

I eftermiddag ska jag ut på löparrunda för första gången sen jag blev sjuk. Har bara PW:at hittills. Men idag är det dags 🙂

20120930-123058.jpg

20120930-123131.jpg

20120930-123854.jpg

20120930-170414.jpg

20120930-184129.jpg

20120930-184146.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det här inlägget postades i Festligheter, Livet på landet, Mat, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Lördag – marknadens inköp o partaj…

  1. oskrivnablad skriver:

    Det riktigt bubblar av glädje om det här inlägget 😀
    Sitter här och blir glad jag med.
    Kram på dig och hoppas det känns bra i löparspåret.

    • Lilla Norpan skriver:

      😀 Ja, är mycket nöjd och glad över min helg 🙂 Kul att man kan smitta av sig! Skoj och pratas vid i telefon med dig ♥ Hörs snart igen! Löprundan gick finfint och orkade bra, men blev en lugnare runda idag 🙂 Kram kram till dig!

  2. Åsa skriver:

    Åh vilken vacker ring 🙂
    Å va härligt att det har vart så…ser hur glatt ut som helst 😀
    Stor kramis på dig!

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack! 🙂 Ja jag gillar verkligen ringen 🙂 Mmm, det blev verkligen en lyckad helg! Både i stugan, marknad trots en del regn och sen partajet hemma hos mig 🙂 Kramis!

  3. wordsbymia skriver:

    Vilka härliga bilder med glada leenden. Och vilken fin ring 🙂 Låter som en toppenhelg. Kram!

  4. stoffisen skriver:

    Åh! Alla bilder är helt magiska! Lycka på varenda en. Me like!
    Haha, du är så go…
    kram
    Stoffe

Kommentera

