Söndagsdejt…

I söndags kväll blev det en tur till Sthlm till Mr Dejt 🙂 Första gången jag körde själv till Sthlm med endast GPS att förlita sig på och första gången jag var hemma hos honom. Dessutom bor han helt på den andra sidan så man får köra in från norra sidan och över till den södra sidan. Annars har vi bara varit hos mig. Men det gick fint förutom att GPS:en ville svänga vänster på ett ställe där det inte gick 🙂 Men kom rätt på en gång 🙂

Han är en överraskningarnas man. Han hade tänt ljus både här och där i lägenheten till och med i badrummet Han hade lagat jättegod mat med lax och sweet chilisås, sallad och vitlöksbröd till 🙂 Och jag fick inte resa mig för att hjälpa till och plocka bort, men det gjorde jag ändå 😉 Han hade väldigt bra smak i både färger och möbler. Det gav ett varmt och välkomnande intryck. Blev en trevlig kväll/natt 🙂 Och det gick hur fint som helst att åka till jobbet från Sthlm på måndagen. Den vägen kände jag igen sen jag pluggade en termin där 🙂

Får väl se hur det går den här gången då… För tidigt att säga om det kan bli nåt långvarigt eller inte… Men han är söt! 🙂 (Bild nedan lånad)

 

Det här inlägget postades i Dejt, Killar/Män, Mat och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Söndagsdejt…

  1. Wiktor skriver:

    Ooh låter ju alldeles kalas det där, härligt!

  2. bubbelsblogg skriver:

    Vad gulligt av honom att ordna det så fint och pyssla om dig – det är dig väl unnt!:) Lycka till och passa på och njuuut när du blir lite omhuldad, kram

  3. Åsa skriver:

    Niceligt 🙂 å spännande 🙂
    Fokusera mer på att ha det bra och njuta ihop med honom är att det ”ska bli nått” 🙂
    kramar Åsa

  4. Lotta skriver:

    Åh, så spännande! Är det här samma kilel som vi pratade om på lunchen? Vi måste hinna höras innan jag åker tror jag, blir ju nyfiken 🙂

  5. oskrivnablad skriver:

    Vad gulligt av honom att fixa så där 🙂 och just den där biten att de inte vill ha hjälp är ett plus tycker jag, haha 🙂 fast så där i början kan det va lite svårt att bara sitta och inte göra något.
    Sen skrattade jag gott åt bilden. 🙂
    Kram på dig!

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja visst var bilden kul 🙂 Brukar ju kunna vara lite sådär. Gäller att ta det varsamt med de små liven 😉 Fast som tjej kan man ju också vara lite lättskrämd ibland 🙂 Ja det var gulligt och lite överraskande att han var så pysslig 🙂 Ja det är svårt att låta bli att hjälpa till. Det är så invant 🙂 Kram kram!

  6. wordsbymia skriver:

    Åh vad kul att läsa. Vill höra fortsättningen lika bra nu hihi. Kraaam!

Kommentera

