Fel film!…

Söndag och dags att åka hem från grannstan där jag varit kattvakt hos mamma medan hon varit i Cannes. Igår tog en kollega och vän med mig ut på lite shopping, mat och bio. Jag shoppade ett par fodrade höga stövlar 🙂

Sen var vi hem till kissen för att ge henne fisk och sin medicin innan vi åkte till favoritstället i stan. En italiensk restaurang och bar. Såååå god mat och gott vin. Sen är det ett extraplus att de har cider utan färgämne!

Sen gick vi vidare till bion där vi skulle se den nya svenska filmen ”Bitchkram”, men det blev inte riktigt så 🙂 Vi kom in till bion, gick till rad 7 högst upp och till våra lediga platser längst in. Filmen börjar och det är nån gubbe i början som pratade och jag tittade på C och frågade vad han hade med filmen att göra tro. Sen kom Oliver Stones namn upp… Hmmmm tänkte jag, har han gjort den svenska filmen!!??? En tjej i filmen börjar prata på engelska. Jag vänder mig till C och säger att det nog är reklam fast jag själv är lite tveksam. Men filmen fortsätter och vi tittar på biljetterna…Salong 5 – Bitchkram.

Jag vänder mig till grannen och frågar vad den här filmen heter. Hon ser lite förvånad ut men svarar: Savages. Jag fattar ännu mindre då alla andra verkar vara på rätt film. Tjejen bredvid lyser på biljetterna och säger: Jamen det står ju Västerås… Jahapp jag har alltså bokat i fel stad 😀 Märkligt att just rätt platser var lediga även om det var ett annat nummer. Men det såg vi först efter.

C som gav mig sitt fulla förtroende att boka en film, kommer nog boka själv nästa gång 😉 Hon sa att det inte spelade så stor roll vilken film det blev, bara ingen skräck. Och nu fick vi ju båda en överraskning 😀 Kunde ju ha varit vilken film som helst! Filmen var väl sådär… Okej inte mer. Får väl se Bitchkram en annan gång haha!

20121021-111149.jpg

20121021-111518.jpg

Det här inlägget postades i Djur, Film, Humor, Mat, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Fel film!…

  1. wordsbymia skriver:

    Vilken härlig helg 🙂 Och jag såg vart ni var och åt på FB. Jag älskar den restaurangen. Kram!

    • Lilla Norpan skriver:

      Har du varit och käkat i Etuna? Eller finns samma i Sthlm? Men visst är det en underbar restaurang! Verkligen högsta klass på alla sätt! 🙂 Ja det blev en väldigt trevlig helg 🙂 Kram!

  2. Åsa skriver:

    Hahhaha gu va roligt :D..Fina stövlar :))
    Kramar Åsa

  3. stoffisen skriver:

    Haha, fantastiskt!
    Underbar helg ni verkar ha haft. (det hade jag med) 😉

    Kram
    Stoffe

  4. bubbelsblogg skriver:

    Ha ha du är för rolig, men vilken tur att ni hade en så lyckad helg trots allt!;) kram

  5. Wiktor skriver:

    Hehe va kull att det blev fel film ^^ Synd att den inte var bättre bara. Jag gillar att se filmer jag inte har en aning om innan. Lättare att bli överaskad då.

    • Lilla Norpan skriver:

      Haha ja man kanske skulle börja lite oftare med att gå fram till biljettkassan och säga: 2 biljetter till salong 4! 😀 Utan att titta vad som går förstås då… Blev ju verkligen en överraskning för oss båda 🙂

Kommentera

