Invigning med halloweninslag??…

Hoppas på att kunna ta lite ledigt på fredag bara för vara! Jag skulle behöva det känner jag. Det har varit en stressig tid med sjukdom och annat så vore riktigt skönt att bara få sova ut och fredagsmysa! Men vi får se. Har ett litet projekt inbokat med chefen på fredag som jag istället suttit med idag, då jag tycker det tar för lång tid att sitta med det båda. Få se vad hon säger imorgon…

Löprunda med nya pannlampan ikväll. Den funkade finfint och djuren jag mötte lyyyyyste ögonen på! 🙂 De blev nästan paralyserade. Dock bröt jag efter 4 km då jag hade lite känning över ena knät. Vill inte få inflammation. Så gick den sista 1.19 km. Synd dock för låg på en så bra tid länge. Slutade på 25.04 eller nåt. Ser nästan lite halloweninspirerad ut, tycker ni inte? 😉

20121031-185426.jpg

Det här inlägget postades i Arbete, Hälsa, Livet på landet, Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Invigning med halloweninslag??…

  1. stoffisen skriver:

    Haha! DU är för underbar.
    KRAM
    Stoffe

  2. Bubbel skriver:

    Vilken effektiv lampa du har köpt! Förstår att djuren stirrade, jag hade nog hoppat högt om någon med ljus kom farandes i skogen innan jag sett att det var en människa men jag kanske är lite skrajsen av mig..:)

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja himla bra var den! Såååå nöjd! Sen att man ser ut som värsta hightechbrutton med hörlurarna över också får man väl strunta i ;D Hahaha, ja jag är också lite skrajsen av mig, men är mer rädd att jag ska möta någon i mörkret i mitt sken. Skulle nog dö av skräcken! Kram!

  3. Åsa skriver:

    cool bild!
    Sötnöten min ❤
    kramar Åsa

  4. Mats skriver:

    En av tjejerna i ”Bitchkram” hade en likadan!

    kram /M

Kommentera

