Träningsvila och Paranormal activity4…

Total träningsvila. Läste på nätet att man inte skulle träna över huvud taget när man käkar antibiotika och särskilt med tanke på att antibiotikan inte har hjälpt ett dugg. Bacillen är kvar likväl. Jäklans skit! Det kommer att bli en 4:e antibiotikakur! 😦 Dags att ringa lasarettet imorgon. Vad less man blir! Min stackars kropp och dess immunförvar lär det inte vara mycket kvar av. Bara att hoppas på att nästa kur kan hjälpa! Tänk om antibiotikan inte biter alls?? Det känns alltid lite läskigt när jag ska börja med ny kur också med tanke på min allergi. Det känns som den här texten börjar bli en stadig repris!…

Tittade på Paranormal activity 4 igår och måste säga att jag blev lite besviken. Dels tycker jag förra var mer spännande, men så tycker jag de är rätt lika varandra hela tiden. Det blir inte så mycket nytt. Särskilt rädd blev jag inte heller, eller börjar jag bli avtrubbad för de där filmerna? En gång hoppade jag till, precis i början. Den kan säkert vara läskigare att se på bio, men vet inte om det hade gjort så stor skillnad. Sen blev den som de andra lite för överdriven på slutet. Hur som helst, 4:an var definitivt inte den bästa av dem. Jag tror jag tycker bäst om 3:an hittills.

Nu Big bang theory, dags för lite disk och sen hoppa i säng. (Bilder lånade)

Det här inlägget postades i Film, Hälsa och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Träningsvila och Paranormal activity4…

  1. Åsa skriver:

    Ah det e väl lätt att det bara blir upprepningar tillslut..Jag va besviken på 1:an och har inte sett någon mer, hade ingen aning om att det fanns en 4:a hahha.
    En jag gillade var blair witch projekt, den lämnade mig med en ångest..en krypande frustrerad känsla, va var det som hände eg…
    Va hemskt med kur efter kur 😦
    Hoppas det släpper snart 😦 kanske inte är ngt som ska behandlas med antibiotika?
    Kramar Åsa

  2. Lilla Norpan skriver:

    Blair Witch project gillade jag också. Den fick man defintivt en lite ångestkänsla över. Man levde sig i i den! Och man fick ju inget riktigt svar. De andra är det bara 3:an också kanske en till som jag gillar. Nu tycker jag det räcker. Hoppas de inte gör några fler nu.

    Ja, det är jobbigt med kur efter kur. Det är en bakterie man måste behandla med antibiotika, annars blir man inte av med den tyvärr. Eventuellt kan det vara så att jag gått med den ett tag som gör att det tar lite tid innan symtomen förvinner. De ska ringa upp mig från lasarettet på eftermiddagen så får vi se om vi ska avvakta lite med en ny kur eller om det blir en på direkten.
    Kramar!

  3. Bubbel skriver:

    Bra att du vilar när du äter antibiotika, kram

  4. oskrivnablad skriver:

    Men så segt att det aldrig vill släppa 😦 tycker verkligen synd om dig.
    När det gäller filmerna har jag inte sett någon av dem. Är inget större fan av skräckisar. Tyckte att The Ring var rätt ok men nja, att bo så här ute i mörkret och va själv mycket kanske bidrar till mitt filmval, haha 🙂
    Kram på dig!

    • Lilla Norpan skriver:

      Vi skulle avvakta några dagar till och se då antibiotikan fortfarande påverkar, men är tveksam. Hoppas jag har fel! The ring tyckte jag också var okej. Brukar inte så ofta kolla på skräckisar jag heller. Brukar tycka att de är för överdrivna. Men dessa är på ett lite annat sätt, därför kollar jag. Inte det här vanliga bara att banka ihjäl varandra så blodet sprutar. Vanligtvis gillar jag i så fall skräckisar (fast egentligen är det nog mer thrillers) där det är mer verklighetstroget läskigt. Typ nån som bli jagad i kulvertar osv.

      Men bodde jag som dig skulle jag heller inte tordas titta på någon skräckis själv tror jag, även om jag inte är så lättskrämd av mig 🙂 Däremot mörkrädd, det är jag faktiskt.
      Kram kram

  5. Christel skriver:

    Jag har inte vågat titta på någon av de där filmerna ännu. Drömde ju liksom mardröm av att titta på Jurassic Park häromveckan, och om jag inte ens klarar av det så ska jag nog hålla mig borta från att som är läskigt. 😉

Kommentera

