Drömmer mig bort…

Ojoj vad film det har blivit! Bästa jag sett på länge är helt klart ”En oväntad vänskap”. Den var helt underbar! Den var så man bara åhhhhhh! Ni måste bara se den! Sen såg jag riktig skitfilm rent ut sagt, ”Ted”. Knappt sevärd ens. Sen har det blivit två nya Falk-filmer och så slutligen ”Kvarteret skatan i Laholm”. Riktigt rolig tycker jag 🙂

Igår kväll blev jag överbjuden på tacosmiddag hos brorsan, Y och älskade brorsbarnen och idag har vi varit och firat pappa och ätit smörgåstårta allihopa! Bättre i förkylningen, men väldigt rosslig i halsen. Blev nog inte bättre av att pappa och K har en stor vovvsing som jag känner av lite men inte kan låta bli. Hon är ju såååå go!

Ny vecka på ingång! Och den består bl.a. att gå på premiären av ”Breaking dawn” del 2, pizzakväll med tjejgänget och middagsmys med hjärtat av AW-gänget, dvs. 4 kollegor + bästa G! 🙂 Oxå numera kallade ”Roliga teamet”.

Vinden viner utanför fönstret och jag drömmer mig bort till augusti när jag kommer att ligga på en varm och solig badstrand på en grekisk ö! Natti natt!

Det här inlägget postades i Familj, Film, Livet på landet, Mat, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Drömmer mig bort…

  1. Åsa skriver:

    Åh gud så skönt det lät då!!
    Mys..saknar sol och värme jag med just nu 🙂
    Skönt att du är bättre lilla gumsan, hoppas det får vara så 🙂
    Kramar Åsa

  2. oskrivnablad skriver:

    Aha, en resa inplanerad? 🙂 Lät ju hur gött som helst. Skoj också med lite roliga saker inplanerade framöver. Det behövs små ljus så här i mörkret.
    Kram på dig!

    • Lilla Norpan skriver:

      Japp 🙂 Åker hela gänget! Pappas sambo fyller jämt och hon är mest förtjust i Grekland, så det bidde det. O egentligen, vill man bara ligga på stranden i solen så funkar det ju perfekt 🙂 Ja, man behöver små ljus i mörkret. Bara den där lönen kunde komma snart också 🙂 Kram kram

  3. stoffisen skriver:

    den måste jag se!! tack för tipset vacker
    kram
    Stoffe ❤

Kommentera

