In och ut ur biosalen…

Breaking dawn pt2 var riktigt bra! O vilken känsla att sitta i vår nya biograf som har det modernaste ljudsystemet i hela Sverige just nu 😀 Tyvärr var min mage inte riktigt på det klara med att jag ville se hela filmen igår. Jag missade en halvtimme av den innan jag gav det en sista chans och gick in igen och faktiskt kunde se det som var kvar av filmen i alla fall. Jag trodde jag skulle få lov att åka hem. Folk måste undrat vad jag höll på med. Biljettnissarna utanför biosalen kollade lite konstigt på mig när jag innan filmen började for förbi 2 gånger och sedan ytterligare en gång och var borta så länge innan jag gick tillbaka in igen 🙂

Tur jag har läst boken innan så jag hängde med. Får väl se första halvtimmen på nåt annat sätt. Den var effektfullt gjord som de andra och den var lite överraskande och kom inte ihåg att det faktiskt var likadant i boken, bara mer utdraget i filmen. Men jag var nöjd med slutet och gick därifrån med ett leende på läpparna. Såååå fin låt i slutet också! O vad jag kommer att sakna de där filmerna nu när det inte kommer någon mer. Ska köpa den här också när den kommer ut. Har ju alla andra!

Imorgon kommer det en student från Örebro på besök till mig 🙂 Jag och en kollega ska informera om vårat jobb. Kul att det finns studenter som är intresserade av vårat jobb 🙂 På eftermiddagen har jag ett möte på sjukhuset innan jag slutligen får åka hem.

Ska ha en lugn och skön kväll imorgon för på lördag bär det av till jobbstan igen hem till en kollega för dejt med ytterligare 3 kollegor + G. Få se om jag törs dricka nåt på lördag eller ej… Är lite fundersam med tanke på hur den betedde sig igår. Jag är så trött på att vara sjuk! Blir så sliten och trött! Imorse försov jag mig dessutom. Kan jag inte dricka nåt på lördag blir det bil hem till hemstan igen på natten. Annars ska jag sova över hos kollegan, då mamma fått vinterkräksjukan.

På söndag blir det kalas för 2 vänners lille son 🙂 Nästan fullspikad helg! Men en trevlig sådan! 🙂

Här kommer den fina låten som avslutar Breaking dawn pt2:

Det här inlägget postades i Arbete, Festligheter, Film, Hälsa, Livet på landet, Musik och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till In och ut ur biosalen…

  1. Wiktor skriver:

    Den filmen måste jag nog också se om vad det lider, var mer eller mindre berusad så minnet är lite dimmigt av den 🙂 Trevlig helg!

  2. oskrivnablad skriver:

    Trist med magen din stackare 😦 Tur du har en massa roligheter att se fram emot i helgen med lördagskvällen som höjdpunkt anar jag 🙂
    Kram kram och ha den bästa helgen vännen.

    • Lilla Norpan skriver:

      Linfrön och vatten som gäller just nu, för nu är det tvärtom! Jäkla skitmage rent ut sagt! Ja, lördagskvällen blir höjdpunkten 😀 Redan från eftermiddagen! Ska bli jätteskoj! Önskar dig detsamma! Kram tillbaka gumman ♥

  3. bubbelsblogg skriver:

    Extrem otur att bli magsjuk just under en biofilm, vilken tur att du hade koll ändå! Hoppas du mår bättre nu, kram

  4. wordsbymia skriver:

    Vad jobbigt att du måste vara sjuk jämt 😦 Jag vet verkligen hur tärande det är. Hoppas du mår bättre snart. Den där filmen ska jag försöka se. Trevlig helg och krya! Kram!!

  5. stoffisen skriver:

    Krya på dig fina!
    Mm, jag är inte så mycket för de filmerna. men det beror nog på att jag aldrig har gett dem en chans. Kanske är dags?

    Kram
    Stoffe

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack vännen! Tycker definitivt att det är dags för dig att ge dem en chans! De är så mycket mer än att det är vampyrer i filmerna. Det är ju mycket kärlek också 🙂 Kram kram

  6. Åsa skriver:

    Åh hahha shit va jobbigt med magen…stackare..Hoppas du får en toppenhelg nu 🙂
    Kramar Åsa

Kommentera

