Kul app…

Igår var jag iväg på en uppföljning på ett boende för en av mina. Alltid kul att komma iväg en sväng. Vi stannade till och åt sopplunch vid en kvarn innan vårt besök. Det jobbiga var att jag på förmiddagen fick migrän pga. 2 starka och tunga parfymer på jobbet. Inte kul! Kände mig mer död än levande när jag körde hem från jobbet. Däckade när jag väl kom hem.

Fick tips om en rolig app igår 🙂 Pixlromatic heter den. Alla möjliga effekter, filter och ramar som kan förändra en bild. Här kommer exempel på olika effekter. Första två bilderna är original. Och likaså första bilden på mig.

20121121-092836.jpg

20121121-092905.jpg

20121121-092937.jpg

20121121-093000.jpg

20121121-093021.jpg

20121121-093824.jpg

20121121-100702.jpg

20121121-100724.jpg

Det här inlägget postades i Arbete, Fotografering, Hälsa och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Kul app…

  1. Åsa skriver:

    Coolt 🙂
    Men usch, har du oxå migrän? 😦
    Hualigen, söt är du iaf 🙂
    Kramar!

  2. Lilla Norpan skriver:

    Lite allergisk mot att det känns som särskilt den ena bryggbilden lutar något åt höger, men ni förstår ju grejen i alla fall 🙂 Hade nog lite bråttom när jag tog bilden. Alltid skoj med nya appar 🙂 Tack sötnos! 🙂
    Ja, har migrän. Du också? Inte kul! Det kan förstöra en hel dag verkligen! Kramar!

  3. oskrivnablad skriver:

    Älskar de här fotoapparna men ogillar starkt migrän 😦 Har ju det jag med… inte så ofta men fy när det slår till ordentligt. Urk!! Kram på dig!

  4. bubbelsblogg skriver:

    Hoppas du klarat dig från fler baciller nu!:) Den appen ska jag testa, tack för tipset, kram

Kommentera

