Whatapp Mr blindtarm?…

Vila, vila och åter vila. Men med tanke på vädret utanför känns det i alla fall skönt att ligga i en varm och go säng. En bra bok har jag också. Däremot överväger jag om jag kanske ska byta till soffläge och ett nytt avsnitt av Dexter. Kanske även värma lite soppa trots att jag egentligen inte är hungrig. Har inte varit sugen på nåt sen i torsdags. Men äta måste man ju.

Få se vad blindtarmen bestämmer sig för att hitta på (det troliga efter gårdagens sjukhusbesök). Det kan gå tillbaka. Är ingen akut inflammation än i alla fall. Man brukar kunna ge antibiotika, men i och med att jag är känslig för det vill man gärna undvika det och hoppas att kroppen klarar det själv.

Vet inte hur jag ska göra med Summerburst. 950 kr för två dagar. Hade hoppats man kunde välja att gå en av dagarna. Annars ska man endera övernatta eller flaxa fram och tillbaka med tåg. Det kostar ju lite extra det också. 895kr-biljetterna tog slut på 7 minuter. Julen kommer ju nu också…hmmm.

20121128-133207.jpg

Det här inlägget postades i Hälsa, Livet på landet och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Whatapp Mr blindtarm?…

  1. stoffisen skriver:

    Det är helt sjukt, men jisses vad du drabbas av allt!
    Jag håller, tummar och tår att du snart får vara frisk som en nötkärna. Det är du fasiken värd.
    Stackars Norpis. Jag funderade på en sak igår som jag måste fråga.
    har du hittat någon ny att dejta? Det var så längesen jag hörde om en dejt.

    Kram
    Stoffe

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack Stoffe, kan behövas verkar det som ❤ 🙂 Längtar ut och träna, om man bortser från snön då… 😉

      Jasså, funderar du på såna saker du 🙂 Det var inte så länge sen det blev avslutat med en kille i oktober. Om det finns någon ny eller nygammal….hmmm det återstår att se 😉
      Kram på dig!

  2. wordsbymia skriver:

    Usch vad jag tycker synd om dig. Nu får du bli frisk. Vila, det kommer bättre tider snart ska du se. KRAM

  3. Åsa skriver:

    Hej sockret 🙂
    Åh krya på dig! Hoppas det släpper nu..
    Va? Måste man gå två dagar??
    Kram Åsa

    • Lilla Norpan skriver:

      Hej vännen! 🙂 Har gått sen i torsdags när det började. Japp det kan gå tillbaka av sig själv när det inte är akut. Än verkar den inte bestämt sig för att bli värre i alla fall… Tack 🙂 Kram kram

Kommentera

