Tjuvstart…

Några har redan börjat med att adventpynta har jag sett och idag kunde jag heller inte låta bli 😉 Så vardagsrum och kök är kirrat. Bara sovrummet kvar och vet inte om det ska bli stjärna eller ljusdraperi där.

För första gången på 2 år hade jag ju faktiskt koll på vart jag hade draperiet 🙂 Första julen efter jag flyttat hit hittade jag det inte alls. Förra året hittade jag det på hösten, men hann glömma bort det lagom till jul för att sedan hitta det efter jul 🙂 Sen dess har jag inte glömt det igen 🙂 Dock är jag heller inte helt nöjd med köket. Jag brukar ha en hängande stjärna där och den andra i sovrummet. Men sen jag bytte gardin i köket blir det inte riktigt bra med en hängande stjärna… Hmmm får se. Kanske blir det nåt helt nytt, bara jag kommer på benen igen.

20121130-001833.jpg

20121130-001855.jpg

20121130-001910.jpg

20121130-002332.jpg

Det här inlägget postades i Hemmet, Livet på landet, Vinter och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Tjuvstart…

  1. bubbelsblogg skriver:

    Åh vad fint du gjort! Vi ska ta itu med pyntandet i helgen, krya på dig nu kram

  2. Åsa skriver:

    Myysmys 🙂
    Kramar Åsa

  3. oskrivnablad skriver:

    Å vad fint!! Jag hoppas på att orka fixa i morgon, annars får det bli så att sambon får greja och jag peka ( med hela handen) 😉 Kanske ingen dum idé när jag tänker efter, hihi. Krya på dig vännen och njut av adventshelgen. Kramar.

Kommentera

