Projekt målning pågår…

Idag har jag roat mig själv med att måla 🙂 Lagom lugn aktivitet för en sjukling 🙂 Och det håller mig ifrån att börja klättra på väggarna här hemma… Vardagsrumsbordet har blivit vitt (foto nedan). Det är nu grundmålat väldigt noggrant (är lite av en perfektionist;)) Sen ska det på en ytterfärg imorgon som jag ska inhandla.

Efter bordet ska jag också måla köksstolarna och ett pottskåp också 🙂 Vita förstås. Riktigt skoj att måla när man väl kommer igång 🙂 Sen kom mina streetbyxor till användning också som jag hade när jag dansade street. Ursköna att måla i 😉 Färg i håret lyckades jag få också innan jag kom på att jag skulle sätta upp det!

Det gör fortfarande ont i magen av den troliga inflammationen och symtomen av infektionen är inte heller borta trots antibiotikan. Men ingen feber så ska prova att gå till jobbet imorgon få se hur det går. Får i alla fall behålla antibiotikan och maten nu och det är ju positivt 🙂

Glad första advent på er! 🙂

20121202-221750.jpg

20121202-221830.jpg

20121202-231033.jpg

Det här inlägget postades i Hälsa, Livet på landet, Vinter och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Projekt målning pågår…

  1. Sandra skriver:

    Åhh av fint! Å så mysigt du har!
    Hoppas verkligen du kan gå till jobbet nu och att det ger sig snart. Ta hand om dig goa goa du!!!!
    Kram

  2. Åsa skriver:

    Det e kul att förändra när man sätter igång 🙂
    Hoppas det lägger sig snart och du får må bra igen 🙂
    Kramar Åsa

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, visst är det 🙂 Det gör mycket! Har funderat på det lääääänge, men inte tagit mig i kragen förrän nu, när jag behövde något lättsamt att roa mig med som inte var att titta på film eller läsa 🙂 Tack tack! Kramar!

  3. wordsbymia skriver:

    Härligt att höra att du är på benen igen. Jättefint med vitt tycker jag. Duktigt av dig. Stor kram!

  4. Bubbel skriver:

    Vad duktig du är som orkar inte bara pyssla utan storpyssla med målning och allt trots att du inte är helt kurant! 🙂 bra jobbat, kram

  5. oskrivnablad skriver:

    Små förändringar kan verkligen göra stor skillnad 🙂 och sen är det ju skoj med 🙂 Kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Absolut! 🙂 Bordet är nu klart och imorrn ska det tillbaka på sin plats igen 😀 Sen är det dags för nästa projekt! Visst är det skoj och kul sen när allt är klart! Kram!

Kommentera

