Att somna till havets vågor…

Fredag och ikväll blir det pizzakväll med två tjejkompisar 🙂 Tror det blir falafel för min del 🙂 Fick ta med mig en kollega i bilen imorse, då tågen var inställda, trots att det idag är rätt lugnt på snöfronten. Det snöade i och för sig i natt och det var väldigt halt på vägen, men nån slags vinter borde ju tågen ändå vara vana vid. Extremväder kan man ju dock förstå.

Den sista målningen har inte blivit klar ännu. Orkade inte igår utan blev sittandes i soffan efter att jag kommit hem från att ha klippt mig. Jag får ta det i helgen. Lite shopping blev det på stan också. En julklänning och en urmysig tröja 🙂 (Ska prova dem hemma i lugn och ro få se).

De 3 sista kvällarna har jag somnat till havets vågor 🙂 Kollade på ett avsnitt av Sex in the city och där hade de en ljudapparat med vågljud när Carrie och Berger skulle sova. Kom då att tänka på att det ju finns appar för det mesta så satte mig och sökte. Mycket riktigt, det fanns en beach app 🙂 Man kan tom. ställa in den så den stänger av sig efter en liten stund. Jättebra! Inom 10 minuter har jag somnat. Det är nåt rogivande med vågornas brus på nåt sätt. Jag älskar havet och brukar ofta kunna somna till på stranden förr eller senare om jag ligger och solar. Mmmmm! Nu börjar jag längta till utomlandssemestern i sommar till Zakynthos.  Skulle gärna vilja komma iväg till Paris också, som jag länge tänkt, men få se. Kanske får spara det…

Trevlig helg!

20121207-101142.jpg

20121207-101201.jpg

20121207-101650.jpg

Det här inlägget postades i Hälsa, Livet på landet, Vinter och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Att somna till havets vågor…

  1. Åsa skriver:

    oooahhh va nice 🙂 det ska jag kolla upp 🙂
    Kramar på dig!

  2. oskrivnablad skriver:

    Ha så skoj ikväll, men ha inte appen igång så att ni alla somnar 😉 Kram på dig!

  3. stoffisen skriver:

    Superfin bild på dig vännen! Du ser toppsnygg ut, och ser ut att må så bra i din fulla mundering 🙂

    Kram
    Stoffe

Kommentera

