Det börjar närma sig…

Två jobbdagar kvar och det känns jätteskönt! 🙂 Hela två veckors ledighet utan pendling. Vad jag ska njuta! Det känns att kroppen behöver lite vila nu 🙂 Imorgon ska jag dessutom jobba hemifrån, då jag behöver pausa för att åka till lasarettet på allergiutredning gällande antibiotika som jag ju fick en så stark allergisk reaktion på.

Till helgen blir det till att handla julklappar 🙂 Men med bror, svägerska och brorsbarn blir det julfirande med först på juldagen. Som tur är träffar jag dem ändå på julaftonsmorgon när de kommer hem på födelsedagsfrukost hos mig 🙂 Det är inte alla som får tomtebesök på sin födelsedag 😉

Hur firar ni jul i år?

Det här inlägget postades i Arbete, Festligheter, Livet på landet, Pendling, Vinter och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Det börjar närma sig…

  1. Åsa skriver:

    Åh stort grattis i förskott 🙂
    Hoppas ni får en riktigt mysig ledighet nu 🙂
    Vi är hemma i huset, Jonas är i Jämtland och jag och mamma och pappa är hos oss ❤
    Kramar

  2. oskrivnablad skriver:

    Ja njut av ledigheten, det ska jag göra 🙂
    Mysigt med eran födelsedag och julaflsedagsfrukost! Inget dumt sätt att starta födelsedag och julafton på 🙂
    Vi blir hemma. Uffes mamma + man, syster och systerdotter kommer och firar med oss 🙂
    Kramar!

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja det är mysigt! Började med det för första gången förra året 🙂 Och det blev riktigt bra. Mycket bättre än att starta dagen med tårta 🙂 Vad mysigt och skönt att få fira hemma 🙂 O så en liten Gotlandsresa innan på det. Låter finfint det! 🙂 Kramar!

Kommentera

