God jul…

Allt blev klart i år också 🙂 Tänka sig! Dessutom blev det några julklappar/födelsedagspresenter till mig själv 🙂

I lördags skulle jag hoppa in o handla laktosfri risgrynsgröt, men kom istället ut med ett nytt täcke 🙂 Idag blev det en ny mössa och ett par rosa fårskinnstofflor 🙂 Snacka om spontanköp, men oooh sånt mysigt täcke o mysiga tofflor.

Nu hoppas jag bara att jag ska klara födelsedagen och julaftonen utan att behöva åka in med blindtarmen. Inflammation är det säkerligen, frågan är bara hur mycket. Går sakta som en gammal tant och sätter ner mig väldigt försiktigt. Och lättretlig blir man till tusen av att det hela tiden känns på högra sidan i magen. I julruschningstider är det inte det bästa att vara lättretlig, det kan jag säga. Men det är bara och bita ihop och se glad ut 😉

Ikväll blev det ”The holiday” för 4:e gången tror jag. Den är ju så bra och mamma ville se den. Lite juleskinka o glögg till det så 🙂 Men nu är det sovedags. Klockan 10 kommer familj och släkt imorgon bitti! Önskar er alla en riktigt god jul! Kramar!

20121224-001927.jpg

Det här inlägget postades i Familj, Festligheter, Hälsa, Livet på landet, Vinter och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till God jul…

  1. Mats skriver:

    Grattis Jennie!

    God Jul och ett riktigt Gott 2013 önskar jag dig och alla andra bloggläsare!

    kram / Mats

  2. bubbelsblogg skriver:

    Önskar dig en riktigt god jul (och grattis förstås)! Hoppas inflammationen lägger sig så du kan fira i lugn och ro, kram

  3. oskrivnablad skriver:

    God fortsättning och jag håller tummarna för att blindtarmen håller sig lugn. Kram!

  4. stoffisen skriver:

    Stort grattis i efterskott!
    Nu är du ett år äldre. Hipp hipp hurra!

    Kram
    Stoffe

  5. Åsa skriver:

    Stort grattis till dig, alldeles för sent 😦 men ändock, ett grattis fina Norpan 🙂
    Många kramar från mig till dig 🙂
    Är det inte bättre att de tar bort den där skiten istället…vill du ska va frisk och må bra 🙂
    Kramar på dig!

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack fina du ❤ Jo på ett sätt är det nog det om det ska fortsätta så är. Funderar på om det inte är dags att gå iväg igen… Antibiotikabehandling är tydligen ganska vanligt också numera. Det känns lite som en tickande bomb som man inte riktigt vet när den tänker smälla. Kramar!

Kommentera

