Hemma o vilar i min nya säng…

Sjukskriven och hemma i lugnets vrå för vila. Blir ingen fortsatt undersökning förrän 4 jan fick jag reda på idag. Får ringa akut igen om det blir värre. Får väl hoppas jag slipper något mer Akutenbesök tills dess.

Brorsan hjälpte mig att sätta ihop min nya födelsedagsjulklapp igår kväll, min nya säng 🙂 Så nöjd! Hoppas bara jag kan vänja mig att sova i den nya nu också. Det känns ju alltid lite ovant innan man får ligga in sig. Sen är det ju himla förmånligt av IKEA att jag får byta sängar och bäddmadrass inom 90 dagar om jag inte blir nöjd.

Även om jag har varit sjukskriven idag kommer det över några vänner ikväll och håller mig sällskap en stund. Kan behövas! 🙂 Äta lite varma mackor och spela nåt spel. Ha en skön helg!

20121228-133223.jpg

Det här inlägget postades i Hälsa, Hemmet, Livet på landet, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hemma o vilar i min nya säng…

  1. stoffisen skriver:

    Fina Norpan.
    Jag hoppas att du snart blir kry igen. Det har verkligen varit ett hundår för dig min vän. Bättre lycka med alla sjukdomar 2013

    Kram
    Stoffe

Kommentera

