Är det jobbdags?…

Lite feber ikväll med. Borde inte gå och jobba imorgon då jag inte känner mig pigg, men känner att jag måste prova. Alla räknar med att jag kommer imorgon. Kanske jobbar jag halvdag… Har ju timmar att ta av.

Sov till 11.30 idag. Åt en sen frukost och tog en promenad. Lite snällare minusgrader idag. En fin solig eftermiddag, så gick genom skogen i spåret här ute. Sov sen 2 timmar när jag kom hem.

Jag undrar jag hur jag ska klara att jobba imorrn… Ska äta antibiotikan en hel vecka till i alla fall. Men som sagt vet inte om den kommer att fungera eller ej. det vet inte läkaren heller. Hur som är det dags att gå och sussa. Avslutade dagen med den gulliga filmen ”Kärlek på menyn” som jag sett tidigare. Natti natti

20130120-224912.jpg

20130120-224929.jpg

20130120-224943.jpg

20130120-225007.jpg

20130120-225022.jpg

Det här inlägget postades i Arbete, Hälsa, Livet på landet, Vinter och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Är det jobbdags?…

  1. Bubbel skriver:

    Du får försöka mjukstarta lite, så ska det nog gå bra ska du se!:) kram kram

  2. Åsa skriver:

    Den sista bilden var så vacker 🙂
    Hoppas A hjälper dig nu, då du blir hel igen 🙂
    Kramar Åsa

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, tänk att jag lyckades fånga solen mellan träden. Det var så fint där 🙂 Ja, jag hoppas verkligen det! Annars blir det en fortsatt pärs, då ny antibotika ska testas igen som det är risk att jag är allergisk emot. Kramar!

  3. oskrivnablad skriver:

    Antar att du ligger och sussar nu efter några timmar på jobbet. Ta hand om dig vännen. Kram!

  4. stoffisen skriver:

    precis som Bubble skriver – mjukstart.
    Det är viktigt att du tänker på hälsan. Det är den som gör att du kan prestera 🙂
    Kram
    Stoffe

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, det får lov att bli lite mjukstart. O jag vet att läkaren sjukskriver mig utan problem om jag inte orkar. Men jag hoppas att det går bra. Jobbigt att vara hemma också. Kram

Kommentera

