Solnedgång på landet…

Idag mår jag sämre än igår. Molvärk i höger sida av magen igen o supertrött. Nu kom jag på att jag har glömt att ta antibiotikan idag också. Hög tid!! Slutade vid 13.45 och tog 2 alvedon när jag kom hem och gick ut på en promenad. Jag tror det är viktigt att försöka ta mig ut lite ändå. Vilken otroligt vacker solnedgång det var! Och jag mötte 3 rådjur i skogen 🙂

När jag kom in åt åt jag min första semla för i år! Mums! Det tog inte lång tid att äta upp den inte 🙂 Nu ska jag sova en stund och hoppas antibiotikan gör sitt. Än har jag inte märkt någon skillnad, men nu börjar jag fas 2 idag, övertiden av antibiotikan. Det är nu den ska börja verka om infektionen inte är helt resistent… :/

Ha en härlig kväll!

20130122-164545.jpg

20130122-164606.jpg

20130122-165218.jpg

20130122-165236.jpg

20130122-165530.jpg

Det här inlägget postades i Arbete, Hälsa, Livet på landet, Vinter och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Solnedgång på landet…

  1. Åsa skriver:

    Åååh sötnos..hoppas det släpper nu..shit vilket jädra elände du har råkat ut för..
    Stor kram på dig…å den dä semlan såg ju god ut kan jag säga..

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, det är ett skit när det börjar bli restistens på bakterier mot antibiotika och så allergi på det. Är mycket tveksam om antibiotikan hjälper något. Men kanske blir överraskad på slutet. Jag hoppas det! Stor kram tillbaka! 🙂 Ja, den var mycket god! Semlor is da thing 🙂

  2. RackarTuss skriver:

    Oj…. krya på dig! Ok….
    Tack för titten

Kommentera

