Tröttmössa…

Idag är en sån dag där jag inte riktigt orkar med dagen på jobbet. Så trött att det är en ren pina att hålla sig vaken och så kramp i magen efter lunchen på det. Funderar på att flexa ut lite tidigare eller nåt. Ska försöka hålla ut någon timme till.

Igår tog jag en 5.26 kilometersrunda när jag kom hem från jobbet. Skönt att komma ut med lite skön musik i öronen. Men nog kände jag längtan efter att få springa när jag nu istället gick min löprunda och hade löparträningsmusiken på.

Hade nästan kunnat gjort vad som helst, men jag håller mig i skinnet. Så dum är jag inte. Men ååååh vad jag vill. Får lufsa på så länge. När jag kom in somnade jag och sov 2-3 timmar. Idag blir det bara vila men sen blir det på’t igen imorgon 🙂

Det här inlägget postades i Arbete, Hälsa, Livet på landet, Vinter. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Tröttmössa…

  1. stoffisen skriver:

    Du är duktig men jag blir lite orolig.
    Jag tycker att du ska se till att bli 100 % frisk nu. Inte träna!!

    Kram
    Stoffe

    • Lilla Norpan skriver:

      Nej då Stoffe jag tränar inte. Det handlar inte ens om PW utan promenad utan tempo och utan att bli andfådd. Mer bara att kroppen ska få röra sig och att jag ska få komma ut och få frisk luft. Känner mig starkare i kroppen än som för nån vecka sedan när jag knappt orkade gå. Gå vanligt ska inte vara nån fara enligt läkare. Träning får jag spara tills jag vet att jag är frisk. Annars kan det sätta sig på hjärtat. Så jag är försiktig. Tack för omtanken fina du 🙂 Kram!

  2. Åsa skriver:

    Va rädd om dig lilla kakan 🙂
    kramar Åsa

  3. Lilla Norpan skriver:

    Det är jag vännen! Tack! 🙂 Kramar!

  4. oskrivnablad skriver:

    För psyket så tror jag att det bara är bra att komma ut och gå en promenad med bra musik i öronen. Tror att det ibland kan bli så att en nästan blir deprimerad, eller i alla fall låg om man är van att röra på sig och sen inte gör någonting under lång tid. Kram på dig!

  5. Lilla Norpan skriver:

    Tack OB, det är lite så jag tänker också! ♥ Det är psyket som behöver det. Svårt nog ändå att inte kunna vara som man brukar. Kram kram!

Kommentera

