Tankeställare…

Idag blev en helt annan dag än förväntat. Lunch med go kollega, sen lönesamtal och ett extra samtal med chefen som var riktigt bra. Som det ser ut så går all min energi åt till jobb och resten att ta mig hem och sova i princip och att vara sjuk så länge har tärt ganska ordentligt på mig. Och det såg hon också.

Min chef tyckte jag skulle ha med i tanken om jag verkligen ska jobba full tid, om jag verkligen orkar det och prata med min läkare. Hon tänker att det finns risk för att jag kan bränna ut mig som läget är just nu och med hur jag mår både fysiskt och psykiskt. Får väl fundera, men jag ska vänta in proverna nu först och främst. Det blir nog nåt svar imorgon eller på fredag.

Nu sova! Natti natt!

Det här inlägget postades i Arbete, Hälsa, Tankar och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Tankeställare…

  1. Åsa skriver:

    Usch det är inte klokt att du ska behöva må så som du gör..inte klokt.
    Att det vet vad det är, men ändå hjälper inget. 😦
    Lyssna på chefen ❤
    Kram på dig!

  2. bubbelsblogg skriver:

    Vad skönt att du har en så vettig chef, det var omtänksamt och sunt resonerat. Var rädd om dig! Kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Japp, vårat samtal blev bra, men det finns en annan sida av det hela också…. Men jag hoppas att samtalet leder till att det faktiskt blir bättre nu. O glad över min ursäkt jag fick. Kram!

  3. stoffisen skriver:

    Det är få förunnat att ha en chef som verkligen förstår!
    Du ska vara överlycklig över det stödet. Jag har samma från min om jag skulle hamna i samma situtation. Det är jag säker på.

    Kram
    Stoffe

    • Lilla Norpan skriver:

      Jo, jag är glad över vårat samtal. Sen är det nog lite att ta i att hon verkligen förstår i alla lägen för skrev aldrig vad som var grunden till samtalet 😉 Men jag är nöjd med utgången ändå. Kram!

  4. oskrivnablad skriver:

    Skönt att det blev ett bra samtal med chefen. Förstår att du fick lite å tänka på. Skickar en stor kram till dig fina människa 🙂

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack goa goa vännen OB! ♥ Ja det blev ett bra samtal och tror hon förstod lite grann i alla fall, men har inte skrivit hela sanningen med hur det var från början… Men det är en annan historia 🙂 Stor kram tillbaka!

Kommentera

