Sjukskriven igen…

Hemma och sjukskriven igen. Kroppen orkar inte så var dags att lyda den… Nästa vecka är det läkardags igen. Jobbade 6 timmar igår för att slutföra 2 utredningar ändå, annars hade jag inte fått ro.

Ändå var det dags att lämna in bilen på service idag (dyraste hittills). Höll på att försova mig!! Fick åter igen en trevlig lånebil 🙂 Sist var det en Kia Sportage. Nu en Kia Cee’d men en ny helkombi (min egna Kia Cee’d är halvkombi). Det är en diesel, automat och med fräsch skinnklädsel. Hörs det att jag är lite begeistrad i bilar eller? 😉 Åhhh älskar att testa nya bilar 🙂 Man borde byta oftare 😉

20130226-081808.jpg

20130226-081825.jpg

20130226-081834.jpg
Denna skulle jag mycket väl kunna tänka mig 🙂

Nu under förmiddagen kommer det nån och ska lägga in en dosa som ska mäta radon också. Typiskt när jag bara skulle vilja lägga mig och sova! Får bli på eftermiddagen istället…

Har ni sett serien ”Lie to me”? Håller på och avverkar alla avsnitt nu. Den är riktigt bra. Ett konsultföretag som hjälper rättsväsendet med att få fast rätt person genom att analysera personens kroppsspråk. Kroppsspråket är så spännande. Jag har ju läst en del om det i min utbildning, men jag skulle vilja fördjupa mig mer. Kanske kan hitta någon kurs…

Det här inlägget postades i Bilar, Hälsa, Livet på landet och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Sjukskriven igen…

  1. RackarTuss skriver:

    Åh Norpan – lyssna på kroppen nu!
    Krya på dig 🙂
    Nu ser vi fram emot vår och sedan sommar 😀
    Kram

  2. stoffisen skriver:

    Håller med Rackartuss; ta hand om kroppen och LYSSNA på signaler!

    Lova det!
    Kram
    Stoffe

Kommentera

