Vårkänslor…

Det känns faktiskt lite som att våren är på väg nu äntligen… Jag hoppas det i alla fall. Men risken finns ju förstås att det fortfarande kan komma mer snö.

Ändå får jag lite vårkänslor av att solen just nu lyser från en klarblå himmel. Och av att jag igår gick i dubbel fleece (förutom mössa, underställ och mysbrallor förstås) på mig i spåret med joggingkillen med en vacker solnedgång som brann som ett rött eldklot över himlen igår. Såna solnedgångar blir det nästan bara nu eller mot hösten.

Hemma idag också och hemma imorgon sen ska jag försöka jobba tills jag ska till läkaren på onsdag. Vilar och tar det lugnt och tittar på serier. Nu är jag inne på en såpa ”Jersey shore”. Italiensk-amerikanska ungdomar (guidos och guidettes) som flyttat in i ett hus över sommaren. Lite intressant för en beteendevetare som jag att kolla på det 😉 Mycket intriger… Trevlig vårdag på er!

20130228-153639.jpg

Det här inlägget postades i Hälsa, Killar/Män, Livet på landet, På TV, Vår och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Vårkänslor…

  1. oskrivnablad skriver:

    Jag har också vårkänslor 🙂 Bra att du håller dig hemma ett tag. Kramar!

  2. stoffisen skriver:

    Just nu sitter jag på en buss och NJUTER massor av solen! Det är verkligen vår utanför fönstret och jag är och blir så happy!!

    Kram
    Stoffe

  3. Åsa skriver:

    mys fast det är av trista anledningar du är hemma..
    Åh..hur är dte me den där joggingkillen? vibbar? jag får det 😉
    Stor kram på dig!!!

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, men ändå välbehövlig vila. Joggingkillen är en bra, fin och snygg kille, resten låter jag förbli osagt 🙂 Men jag hoppas det är en person som kommer att finnas kvar i mitt liv på ett eller annat sätt i framtiden. Vi har skoj ihop och han är en sån som ger positiv energi.

  4. Mats skriver:

    Kul att din favorit Robin gick vidare! 🙂

Kommentera

