Sovandes i solstolen…

Idag på eftermiddagen har jag suttit ute i solen 1.5 timme nåt sånt, med påpälsad och med yllefilt runt om mig. Blev alldeles elektrisk när jag skulle kliva ur solstolen när jag dessutom hade dubbla fleecejackor på mig 🙂 Så skönt att jag tom. somnade till ett tag med musiken spelandes i öronen för att överrösta trafiken som ökat kraftigt sen de håller på med bygge på motorvägen så de har lett om trafiken. Usch o blä! Som tur är så är det bara denna veckan, sen blir det lugnare igen och man får chansen och höra vårpippina som är i gasen nu 🙂

Var några dagar sen jag skrev något här nu, men det har inte hänt så värstans mycket och så har jag varit så hiskeligt trött om kvällarna. Har mest blivit soffläge och tittat på min serie som jag kollar på och som jag nu sett klart. Har ju följt den 6 säsonger nu och tänk så man fäster sig också eller ja såpa är det ju egentligen. Det kommer inte bli någon mer säsong så gruppen som blivit som en familj efter 3 år tillsammans tog adjö av varandra. Det var så sorgligt att tårarna rann på mig å 🙂 Nu får jag kolla på nåt annat. Så tråkigt! Man vill ju veta hur det gick sen ju.

Imorgon är sista dagen jag är sjukskriven på 50%. Sen får vi se hur det går och jobba full tid igen. Jag är ju fortfarande inte bra eftersom jag inte vad det är som krånglar fortfarande så risken är väl att jag blir sämre. Bara att se! Får passa på att vila ordentligt imorgon och i helgen. På lördag kväll ska vi fira mamma i grannstan. Hon har fyllt år i veckan. Annars blir det lugnt med någon promenad. En liten tur till frissan imorgon eftermiddag också för har inte klippt mig sen i början av december så det är dags! Ha en skön helg! 🙂

20130322-083933.jpg

Det här inlägget postades i Familj, Hälsa, Livet på landet, Vår och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Sovandes i solstolen…

  1. oskrivnablad skriver:

    Visst är det mysigt å ta vara på de där första värmande solstrålarna 🙂 Synd bara på trafiken, men snart så.. Här ska det va sol resten av tiden lovas det så det får mig bli till å luta sig och njuta 🙂 Kram och ha nu en lugn och skön helg fina du.

    • Lilla Norpan skriver:

      Det är det verkligen! Älskar sol! Bara det gör ju att man blir lite piggare av ljuset..förutom när man somnar 😉 Hoppas på en fin helg här å! Ha det bäst i fjällen vännen! Kramar

  2. ASKA skriver:

    Åh jäsiken, du kommer ju va en pepparkaka innan en annan fått på sig bikinin 😉
    Önskar dig en toppenfin hel..vill du prova ngt som piggar på? Prova Mivitotal 🙂 finns i hälsokost
    Stor kram på dig!

    • Lilla Norpan skriver:

      Haha du är rolig du gumman 🙂 Kan ju hoppas på lite färg i ansiktet iaf 🙂 Mivitotal tror jag mamman kör och tror det är apelsin i det som jag inte tål. Men du har rätt i att jag behöver nåt uppiggande. Så får nog ta en sväng till Hälsokost och kolla 🙂 Ha en skön hel! Kramar

Kommentera

