Kräftpremiär och påskmys…

Sista dagen semester imorgon tisdag. Hoppas på strålande fint väder som idag! 🙂 Idag måste helt klart vara varmaste dagen 🙂 Färg i ansiktet har jag fått av mina dagar i solen (mycket nöjd ;))

Egentligen finns det saker jag borde göra imorgon som att rensa i förrådet, borra i köksluckorna så jag får fast handtagen ordentligt med ännu en skruv. Men skiner solen så vet jag nog en som kommer att sitta i solstolen på uteplatsen igen 🙂

Lite påskmiddagar har det blivit också hos en kompis (med bror på besök) med trerätters, hos mig med kräftor och hos brorsan, Y och barnen med övrig familj. Pappa är den enda jag inte träffat i påsk.

Såg en dålig film idag på seneftermiddagen, ”Wanderlust” med Jennifer Aniston och Paul Rudd. Skitfilm tyckte vi båda. Nu ska jag se klart ”The notebook”. Den älskar jag så här långt 🙂 Kram och fortsatt trevlig annandag påsk 🙂

20130401-200611.jpg

20130401-200632.jpg

20130401-200651.jpg

Det här inlägget postades i Familj, Festligheter, Film, Livet på landet, Vänner, Vår och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Kräftpremiär och påskmys…

  1. oskrivnablad skriver:

    Hoppas att solen skiner på dig även imorgon 🙂 Kramar!

  2. stoffisen skriver:

    Åh kräftor! Haha, premiär nu? Helt amazing. Jag slår ett slag för kräftor året om 😉

    P & k

    Stoffe

  3. Åsa skriver:

    Muuums 🙂
    Puss på dig!

  4. Bubbel skriver:

    Njuta av solen tycker jag du gör rätt i – skåpen väntar kan jag lova! 🙂 Tycker dina kräftor såg galet goda ut, ska nog se till att ha ett paket i frysen framöver så man kan njuta när man vill 🙂 kram kram

Kommentera

