Ingen häst o inget sto, men väl 2 dagar i Örebro…

Har fått in rackarns myror inomhus 😦 Jag har aldrig haft det förut. Myrrdosor inköpta och på plats! Hoppas de försvinner fortare än kvickt! De får väl åtminstone fråga om lov om att flytta in!!!

Idag sprang jag min första löprunda…eller tja sprang och sprang joggade ska man nog mer säga. Fy sjutton vad jobbigt det var. Jag var nästan spyfärdig på slutet. Kroppen har verkligen tagit stryk av att vara sjuk så länge trots att jag ändå nu varit ute och gått en del nu. 3,06 km blev det. Men ska minska lite nästa gång. Får ta det lugnt och inte vara så hetsig. Men för magens del är det inte fel och röra på sig som det känns.

Imorgon drar jag på tvådagars i Örebro. Ska köra för att minska stressen på magen. Och på kvällen kommer G in och tar nån öl med oss 🙂 Natti Natti

20130415-224247.jpg
Barcelonaminne från hösten 2012. Snart riktig vår o sommar!

Det här inlägget postades i Arbete, Festligheter, Hälsa, Livet på landet, Resor, Träning, Vänner, Vår och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ingen häst o inget sto, men väl 2 dagar i Örebro…

  1. Mikaela skriver:

    Myr problemet finns här hos mitt ex också. Fy!

    Nu är jag tillbaka på nytt. Då mitt ex är som han är.
    Saknat din blogg! Kram

  2. Mats skriver:

    Testa (googla) huskurer mot myrorna istället. Kan säkert funka bättre och har mindre gift.

    Rubriken: Ha! Ha! Svensson rockar! ”God Jul, Sara önskar…Le…Lenin….(suck) Lena.”)

    kram / M

Kommentera

