2:a gången…

Igår var jag ut på min andra löprunda och igår kändes det bättre. Jag hade lite ork kvar på slutet. Jag hittade ett bättre tempo än sist, men sprang samma runda, precis strax över 3 km. Jag skiter i tiden och finner mig i att det handlar om att orka och att få tillbaka min löparkondition igen. Körde även mage och lite armhävningar.

Men var kroppen ändå tar stryk av att vara sjuk i så många månader. Magen mår just nu bättre med medicinen och kosten (tror jag det beror på iaf) och ingen feber om kvällarna, så kanske, kanske går det åt rätt håll 🙂

Igår roade jag mig med att titta på reprisen av ”Kjelles smakresa”. Kul att det kom ännu en säsong! Gillar Kjell Bergqvist. Kolla in det om ni inte sett det 🙂

Var har solen tagit vägen då? Snälla kom tillbaka till imorgon!!

Det här inlägget postades i Hälsa, Mat, På TV, Resor, Träning och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till 2:a gången…

  1. Åsa skriver:

    Åh va härligt att höra att du mår bättre 🙂 Nu blev jag riktigt glad!
    Stor kram på dig!

  2. Bubbel skriver:

    Vad duktig du är som kommer igen, samma runda men inga tidskrav lät som en bra variant! 🙂 kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack snälla! 🙂 Jag övervägde om jag skulle korta ner, men då det kändes okej så försökte jag hålla tempot istället och tänkte att skiter det sig så får jag väl gå 🙂 Men det kändes bra 🙂 Kram

  3. oskrivnablad skriver:

    Det bästa är att strunta å slå på runkeeper eftersom det är rätt lätt å jämföra sen även om det inte är meningen 🙂 Huvudsaken är ju att du är på G och det är Du 🙂 Sen att solen kom fram idag igen är en bonus. Kramar till dig.

    • Lilla Norpan skriver:

      Jo, det har du helt rätt i 🙂 Har nog blivit lite beroende av den… Svårt att vara utan den när man är van. Bra att kunna se hur långt jag springer, men visst jämför man. Fick t.ex. en något sämre tid den här gången, samtidigt som det är bra att lära mig att det är okej i det här läget. Så bättrar mig 😉 Kramar tillbaks! 🙂

  4. stoffisen skriver:

    Heja!! Nu blir jagglad. Massor!!
    Kram
    Stoffe

Kommentera

