Middagsdejt, valborg och höghöjdsutmaning…

En dag i jobbstan blev det den här veckan. Idag jobbar jag hemifrån och sen ledig 5 dagar 🙂 Såååå skönt! Firade ledigheten med middag och lite vin tillsammans med K igår kväll. Vi såg filmen ”Sune i Grekland”. Den var ju lite smårolig och precis lagom att se en måndagskväll. Det är ändå lite med skräckblandade känslor allt det här får jag lov att säga även om det är roligt också. Ska inte fundera framåt så mycket utan ta det som det är just här och nu. Kunde aldrig tro att jag skulle få lite panikartade känslor också över att det kan bli något mer riktigt av det här. Är ju en självständig tjej som är van att ta hand om mig själv och inte ha någon annan att ta hänsyn till sen ett tag tillbaka nu. K visar ju verkligen var han står också så. Det är väl att det är mer som står på spel också när man är i den här åldern än när man var yngre. O det sista långa förhållande jag hade var ju på 17 år, så inte konstigt att jag får lite panikartade känslor också 😉 Men bara att försöka slappna av och se tiden an.

I eftermiddag ska vi köra lite slag på golfranchen igen när K har slutat jobbet. Sen firar vi Valborg på varsit håll. Jag ska till M och äta mat och kanske gå till brasan i närheten där hon bor.

Imorgon blir det firande av 40-åring och då blir det höghöjdsbana på eftermiddagen! Kolla in här: http://www.bjornogarden.se/aventyr_aktiviteter/hoghojdsbana/ Det ska bli riktigt skoj att utmana sig själv lite. Det förgyller tillvaron lite 😉 Tänkte jag ska ta med kameran och fota 🙂 Vi avslutar med grillning hos M och kanske lite sällskapsspel eller så.

Nu ska jag snart ta lite lunchrast och ut och springa 3 km innan det blir mat och fortsatt jobb några timmar.

Ha en trevlig valborg alla! 🙂

valborg2

Det här inlägget postades i Dejt, Festligheter, Känslor, Killar/Män, Livet på landet, Relationer, Tankar, Träning, Vänner, Vår. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Middagsdejt, valborg och höghöjdsutmaning…

  1. fia skriver:

    ❤ puss och kram

  2. Åsa skriver:

    Åh mysigt det där lät 🙂
    Å jag är så avis på din ledighet 🙂

    Stor kramis Åsa

  3. oskrivnablad skriver:

    Skönt med ledighet (jag tar min nästa vecka 🙂 ) och vilka härliga bilder jag såg från höghöjdsbanan. Häftigt!! Mysigt även med dejt 😉 Kram på dig och njut nu ordentligt.

    • Lilla Norpan skriver:

      Jag ska vara ledig nästa vecka också 😉 I alla fall fredag. Så det blir lite långledigt igen 🙂
      Ja, det var häftigt och en utmaning. Men skoj och kul att se vad man faktiskt klarar och lära sig nya sidor av sig själv 🙂 Ja det är mysigt! 🙂 Tack tack! Kram kram!

Kommentera

