Picknick <3…

Igår tog jag nytt kort för att kunna förnya mitt körkort som går ut ibörjan av juni. Alltså fy sjutton som man ser ut!! Man får ju inte le det minsta ens precis som på passfotot! Hemskt blir det! Tog om det 6 ggr tror jag för att sedan bara inse att det blir inte bättre. Tänk straffånge så kan ni se bilden framför er 😉 Är det så farligt om man drar lite på munnen eller blir man helt oigenkännlig då?

På kvällen tog jag och K med oss fullkornsbaguetter med kokt skinka, fetaost, avokado och grönsaker och åkte ut till en av Mälaröarna. Så mysigt! 🙂 Tog med systemkameran och fotade lite också 🙂 Men har inte lagt in dem i datorn ännu. Får bli iPhonebilderna så länge.

K har turen att ha semester idag så för första gången är han betrodd med min husnyckel då han ligger kvar hemma och sover. Stort! 😉

20130507-082500.jpg

20130507-082518.jpg

Det här inlägget postades i Känslor, Killar/Män, Livet på landet, Utflykt, Vår och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Picknick <3…

  1. Åsa skriver:

    oooh 🙂 that sound very very nice 🙂
    Puss å kram på dig!

  2. oskrivnablad skriver:

    Myyyyyyyyys 😀 Kramar!

Kommentera

