Å fåglarna kvittrar i skyn… ;)

Att jag kan få må så bra och känna mig så tillfreds just nu med livet 🙂 Det gör också att magen känns lite lättare att dras med också, även om det är bättre! Jag känner mig lycklig inombords, sådär så det bara sprudlar och jag är så glad att jag började träffa K igen 🙂

Konstigt att livet kan ta såna vändningar. Jag saknar honom fast vi nyss har setts. Han har inte sovit hemma hos sig sen i lördags 🙂 Och det ligger lite saker kvar av honom här hemma 🙂 Och det känns bara mysigt!

På tisdag ska han med och fira min mormor som fyller 90 år ❤ Det känns verkligen toppen!
k_solnedgangj picknick2picknick

Det här inlägget postades i Känslor, Killar/Män, Livet på landet, Vår och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Å fåglarna kvittrar i skyn… ;)

  1. oskrivnablad skriver:

    Finns nog ingen som är mer värd det här just nu som Du!! ❤ Kram kram

  2. Åsa skriver:

    Åh du, det lyser om dig!! Jag rä så himla glad för din skull å den här killen kan du nog räkna med 🙂 just för han var som han var innan…dvs angelägen ❤
    Puss på dig!

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack vännen! Så gulliga ni är! 🙂 Jag hoppas att det är så den här gången! Nu är jag mer rädd att det ska bli nåt skit igen för att det känns så bra, vill ju inte bli av med honom. Puss!

  3. bubbelsblogg skriver:

    Men ååååh vad glad jag blir för din skull!! 🙂 Du är en sån som bara ska ha det bra, så allt gott som kommer till dig är dig väl unnt med råge!<3 kram

  4. Fy fan vad niiiiiice!! Äntligen!! ❤

  5. J.D skriver:

    Vilka vackra bilder!

Kommentera

