Dags att träffa familjen…

Det har hänt en del sen sist. Igår var K med hem till min bror med familj och grillade för första gången. Det gick bra 🙂 Lilla H var lite avvaktande först, men det släppte mer och mer och jag är övertygad om att det kommer att gå ännu bättre nästa gång. Brorsan och K hade en hel gemensamt vilket var skoj. Det blev en lång kväll och vi hade trevligt och det tyckte K också som tur var 🙂 Det blev några öl och cider och inte kom vi i säng på en gång när vi kom hem heller. K försov sig tom. lite imorse trots att jag väckte honom 2 gånger innan.

Idag var vi upp till stugan efter K slutade för dagen. Jag själv var ju ledig jag. I stugan fick han träffa mamma för första gången. Hon åkte hem tidigare än oss så fick rå oss själva ett tag också. Vi avslutade kvällen med att äta kräftor innan vi körde hemåt igen. K åkte sen hem till en av sina syrror för att passa barnen då syrran skulle hjälpa en av de andra syrrorna inför hennes bröllop. Så i natt får jag sova själv 😦 Börjar ju bli van att ha honom sovandes bredvid min nästan varje natt nu. Höll nästan inte på och släppa iväg honom och han hade lite svårt att komma iväg 😉

Imorgon ska han på bröllop och jag åker till G i Örebro och hälsar på tillsammans med en annan kollega C. Käka lite mat och sitta och tjattra. C och jag sover sedan kvar på hotell över natten. Så först på söndag får jag träffa K igen. Börjar bli dags att dyka ner i sängen känner jag. Är riktigt trött! Natti natti!

Det här inlägget postades i Känslor, Killar/Män, Livet på landet, Vår och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Dags att träffa familjen…

  1. gakes2013 skriver:

    Jag är glad för din skull!!! 🙂 Kram från Gissan

  2. oskrivnablad skriver:

    Tänk vad snabbt en vänjer sig vid att ha någon nära 🙂 Kan tänka mig att det kändes pirrigt att låta K träffa familjen, nu när du varit singel ett tag så är de säkert extra noga med att det är ett bra val du gjort då de inte vill se dig sårad 🙂
    Skoj med en sväng till Örebro och övernattning. Låter även som din mage är snäll mot dig nu. Kram på dig.

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, visst gör man det. Och visst var det speciellt att introducera någon i min familj. Det är egentligen ingen annan som fått träffa min familj. Så de blev lite extra glada också att få träffa honom. Och de hade nog inte fått träffa honom heller på ett tag i alla fall om det inte varit för att han ville jag skulle träffa hans familj och att han själv ville det. Både mamma och min bror m. familj tyckte om honom. Samtidigt känns det lite nu som jag lämnat ut ganska mycket av mig själv och att jag satt mig ute på lite hal is. Men jag hoppas att det kommer att bli bra.
      Örebro var skoj! 🙂 O ja magen är lite mer snäll nu i alla fall. Kram kram

  3. stoffisen skriver:

    Herrejisses så glad jag är för din skull!
    Underbart att du har fått hitta kärleken, och han dig <3<3<3<3<3

    Kram
    Stoffe

Kommentera

