Försök till aktivering…

Idag har jag varit ur sängen för att pyssla om mig själv. Beställde tid hos frissan direkt på morgonen för klippning och lite mer slingor. Sen åkte jag över till ”grannbyn” till en kompis och låg i solstol på em, drack rabarbersaft och åt ananas. Hon är en sån person man får energi av.

Sen hörde en annan kompis av sig om jag inte ville följa med på AW en stund. Och istället för att bara gå hemma så följde jag med och tittade på Arvingarna en stund. Blev 2-3 timmar. Jag var nykter och körde bil. Träffade på exdejten P där som jag skjutsade hem sen. Han ville förstås att jag skulle sova över, men tackade nej. Mina känslor är nån annanstans och hade aldrig klarat det, även om jag bara fick sova också. Jag behöver ta det lugnt o vara själv ett tag.

Känner mig ändå nöjd att jag tog mig iväg en stund även om jag inte mår bra eller ens kände för det. Och några känslor för P har jag inte. Även om det inte är bättre att de är hos K just nu…

Nu sova! I helgen blir det lugnt. Och på måndag ska jag försöka jobba igen… Undrar hur det ska gå jag.

20130601-001057.jpg
Nyfrippad…

Det här inlägget postades i Känslor, Killar/Män, Livet på landet, Vänner och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Försök till aktivering…

  1. Åsa skriver:

    Lilla vän, bra gjort! Det kommer att kännas bättre med tiden fina du 🙂
    Va rädd om dig och hoppas det går bra att jobba när det beger sig, men lyssna på kroppen ❤
    Kramar Åsa

    • Lilla Norpan skriver:

      Fick tom. sms i natt lite senare. Hanvar verkligen på! Jag hoppas verkligen det!! 😦 Tack, det ska jag göra ❤ Hoppas det gick bra idag på marathon! Kramisar

  2. oskrivnablad skriver:

    Bra!! Det är nog enda sättet att komma vidare på. Ta hand om sig och va med fina vänner. Gamla strul ska hållas kort vid såna här tillfällen, lär bara spä på det jobbiga med ännu mer tankar. Stor kram!!

    • Norpan skriver:

      Ja, jag märkte det väldigt tydligt igår. O visst får det bara en att sakna ännu mer, den person som fått en del av ens hjärta. Tack fina OB! KRAM!

  3. J.D skriver:

    Ny frippa är bra själsmedicin. Fin blev du! Och lycka till med jobbet på måndag. Har bara läst ett par inlägg men känner verkligen med dig, kärlek är aldrig lätt alltså.

    • Norpan skriver:

      Ja, jag behövde det känner jag! Tack så mycket ♥ Nej, kärlek är verkligen inte lätt. Speciellt inte när man faller ordentligt 😦 Kram på dig

  4. Mats skriver:

    Bra att du gör saker, ibland är det bästa att inte tänka för mycket. Visst gör det ont dock, gick ett halvt år med hål i hjärtat innan jag kom tillbaka till ”grundnivån”. Viktigt bara att inte få tunnelseende, det händer bra saker också omkring oss hela tiden. Om framtiden vet vi bara att den kommer.

    Tänker på dig.

    kram / Mats

  5. Mats skriver:

    Ps. Fin i håret – du är ju en sötis som sagt! 😉

  6. fia skriver:

    <3<3<3

Kommentera

