Ensam är stark?

Jag försöker… Tack snälla rara för era kommentarer och er omtanke ❤ Svarar på dem när jag är hemma igen.

Det blev ingen golfrunda igår då jag överansträngt högra handleden/handen. Så igår förmiddag bestämde jag mig för att miljöombyte var det bästa för mig. Så packade in det jag behövde och körde iväg. Mötte två långtradare på fel sida av vägen 2 ggr under min resa. En i en kurva och en som svängt ut för en cyklist. Skitläskigt! Men kom fram välbehållen.

Jag var lite orolig för hur jag skulle känna då jag och K nyligen var i stugan tillsammans. Det föll några tårar efter vägen, men väl framme har det ändå gett mig mer att vara här med mamma och mormor. Jag sover som kratta, det är jobbigt här med, men jag finner ändå en viss ro. Och jag älskar ju stugan. Det är lite som att få komma bort och andas.

Jag har läst, solat, badat för första gången i år, gått promenad, varit in till samhället här, hoppat studsmatta, kollat på film… Under min vistelse här har jag också blivit förbannad! Just nu skulle jag vilja säga K några sanningens ord. Och jag försöker skita i att han är på sin patraskfylle-kryssning.

Imorgon måste jag hem igen tråkigt nog! Hade gärna stannat några dagar till…

20130609-004646.jpg

20130609-004750.jpg

20130609-004939.jpg

20130609-005037.jpg

20130609-005143.jpg

20130609-005528.jpg

20130609-005800.jpg

20130609-005907.jpg

20130609-010158.jpg

20130609-010241.jpg

Det här inlägget postades i Familj, Hälsa, Känslor, Livet på landet, Relationer, Sommar, Tankar, Träning, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Ensam är stark?

  1. Mikaela skriver:

    Vilka härliga bilder fina du 🙂 Önskar jag också hade ett ställe att bara åka till.
    Jag vet exakt hur det känns med allt du skriver.
    Kraam ❤

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack goa du! Ja, det är skönt att bara komma bort ibland. Fly för en stund när det blir för jobbigt hemma. Tack, ja du verkar ju ha haft din beskärda del du också. Det tror jag säkert att du vet. Kram! ♥

  2. Åsa skriver:

    Å du är så himla fin i den där studsmojängen 🙂
    Du är väldigt vacker när du ler 🙂
    Stor kramis!
    Åsa

  3. Christel skriver:

    Skriv ner allt som du vill säga till honom, så får du ur dig det även om han inte hör dig. Det kanske hjälper. Kram!

Kommentera

