It´s been decided…

Äntligen bestämde jag mig. Jag åker till stugan imorgon förmiddag och får med mig den kompis jag umgås allra mest med. Och mamma kommer att vara där också. Skönt att komma bort lite för ett slag och vädret ser ut som det kommer att bli rätt okej ändå. Lite regn på kvällen möjligtvis som det ser ut just nu. Hoppas inte! En lugn midsommar. På eftermiddagen ska vi ta en golfrunda och gå 9 hål. Länge sedan jag spelade på den banan som inte ligger långt ifrån våran stugan. Ungefär en mil bort bara.

På kvällen blir det grillning med jordgubbar och glass till efterrätt. Kanske blir det även bastu och bad. Vill man så kan man även ta sig in till byn på kvällen och dansa om man känner för det. Det är utomhusdisco vid bygdegården. Dansbanan är under tak så det är lugnt även om det regnar. Jag ska nog klara av midsommar också trots allt 🙂

På söndag åker jag vidare till pappas och hans sambos stuga för att fira sambons födelsedag. Det blir över dagen. 2 veckor kvar att jobba innan semester.

Igår kväll var jag och shoppade lite och lyckades hitta 2 par byxor på rea för 100 kr/st. Ett par hallonröda och ett par mörkgrå. Båda i stretchtyg. Köpte dessutom 2 par linnen och nya inlinesskydd. Jag hade tänkt ta en premiärtur igår kväll, men det blev en PW i spåret med svägerskan istället. Men idag ska jag väl våga mig på en tur, bara regnet håller sig borta. Annars tar jag med dem till stugan.

Jobbar hemifrån idag, jätteskönt! På eftermiddagen ska jag iväg och handla en sväng innan det blir för mycket folk, så får jag jobba lite mer när jag kommer hem igen sen.

Ha en skön midsommar fina ni och kör försiktigt på vägarna! Kram!

20130620-110823.jpg

Det här inlägget postades i Livet på landet, Sommar, Träning, Vänner. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till It´s been decided…

  1. Mikaela skriver:

    Min nygamla är mickizen.blogspot.se
    Kram!

Kommentera

