Grym musik och stuganbesök med racertur…

Någon grillkryssning blev det inte i lördags. Den blev inställd en timme innan pga. att de var så försenade från Hjalmaresund. Trist, men vi käkade god grillmat nere vid Mälaren ändå 🙂 Rostbiff, färsk pommes och rödvinssås! Så mums! Sen gick vi vidare upp på festivalen som var i full gång 🙂 Kom precis lagom till att John De Sohn skulle kliva på scenen. En av mina favvo-DJ:s! Fantastiskt bra! En mycket trevlig och lyckad kväll trots antiklimax över kryssen.

På söndagen tog jag det lugnt med sovmorgon när jag ändå lyckades sova och sen mot kvällskvisten packade jag in i bilen och körde upp till stugan. Mamma var redan där och brorsan kom upp några timmar senare. Vi käkade mat, tog nån cider och kollade på film.
På måndagen blev det jobb hemifrån stugan under dagen och på kvällen tog jag en löprunda och sen blev det premiärtur med nya snabba båten 🙂 Snabb som sjutton var den! Tårarna rann! Brorsan hade gärna velat åka vattenskidor också, men jag kände att jag vill köra båten någon gång mer innan jag har någon åkandes vattenskidor efter. Och första gången kan det var skönt att ha någon bredvid som har mer koll på brorsan också medan jag kör.

Imorse när mobilen ringde vid 5 på morgonen var jag trött som sjutton. Men det var bara att masa sig upp och hoppa in i duschen och packa in i bilen. Lyckades köra ut åt fel håll på motorvägen mot slutet så jag fick köra en lång bit innan jag kunde köra av och ner åt rätt håll. Gud vad jag svor när jag upptäckte försent att jag var fel. På morgonen när man kör långt vill man inte att det ska ta längre tid än nödvändigt! 1 timme 50 min tog det istället för 1 timme och 30 min ungefär.

Ikväll ska jag träffa samma dejt igen för andra gången och spela lite minigolf. Lite lättsamt sådär. Som sagt, jag ska inte gå in i något nytt ännu, utan bara försöka ge mig ut lite igen. Jag är absolut inte redo för att gå in i något och allt har sin tid. Han vill gärna ses, men jag får bromsa ner honom lite. Vet heller inte om det är en kille för mig än.

20130702-104150.jpg

20130702-104228.jpg

20130702-104247.jpg

20130702-104330.jpg

20130702-104419.jpg

20130702-104503.jpg

20130702-104521.jpg

20130702-104542.jpg

20130702-104556.jpg

20130702-104613.jpg

20130702-104628.jpg

20130702-104646.jpg

20130702-110041.jpg

20130702-110144.jpg

20130702-130347.jpg

20130702-130408.jpg

Det här inlägget postades i Arbete, Dejt, Familj, Festligheter, Killar/Män, Livet på landet, Sommar, Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Grym musik och stuganbesök med racertur…

  1. Åsa skriver:

    Nämen va e det för lite raggig kisse? hahha undervart söt 🙂 precis som du, snygga kläder och vacker tjej ❤ jag tror bara du behöver få lite skinn på näsan me sorkarna så kommer du träffa mr right 🙂 eller ännu bättre, ställ in dig på en singelsommar, så kommer männen hagla ner 🙂 det brukar vara så 🙂
    Stor kram på dig, å du e så fin när du leeeer!!!
    Kram Åsa

    • Lilla Norpan skriver:

      Det är en Cornish rex, en liten Mimmi som är mammas kisse. Dotter till mig kisse som jag fick ta bort för ungefär 2 år sedan. 14 år gammal är hon.

      Tack sötis ♥ Det värmer Jo jag behöver nog lite mer skinn på näsan och lite tid, så kanske jag lättare kan ta in någon ny och förhoppningsvis en som vill ge mig chansen och jag denne. Kramar!

  2. mickan skriver:

    silken sportig tjej du är. är det inte studsmattor, golf eller inlines så är det vattenskidor. jag känner mig nästan som en liten tant m mina powerwalks haha,
    så fort jag ska säga ngt vettigt om din situation så har kloka åsa varit före och tagit brödet ur munnen på mig. ja., lyssna på henne.
    kramis

    • Lilla Norpan skriver:

      Söt du är 🙂 PW är fullt tillräckligt du 🙂 Det viktigaste är att man rör på sig och gör något man trivs bra med och tycker funkar bra. Jag är nog i behov av lite utmanande träning för att jag ska tycka det är kul. Nog därför jag har lite myror i brallan 😉 Plus att det nu också funkar väldigt bra som terapi för mig.

      Ja hon är klok hon Åsa och du med eftersom du var inne på samma sak. Det är så skönt att få lite input av er här inne och är så glad för det! Kramis!

Kommentera

