Sista natten med gänget…o chockerande händelser…

I know, det är lite segt mellan inläggen just nu. Men har knappt varit hemma sen innan semestern, mer än nästan bara varit hemma och vänt. Idag åker jag direkt upp till stugan från jobbet igen och ska stanna tills på måndag. Jo, det är väl nåt som drar där uppe samtidigt som det är otroligt skönt att vara där. Åtminstone innan det inte blir några folk alls som är där, för då blir jag för mörkrädd för att vara där själv. Skillnad under sommaren 🙂 Men det mest förvånande och nästan chockerande är att jag tydligen verkar få besök hem på helgerna ibland istället. Och det av en person som helst inte åker längre än 7 mil till närmaste stad och endast i nödfall och inte åkt tåg sen 18-års ålder. Förstår ni att jag blev chockad? Få se om det verkligen blir så dock…. det vet man aldrig 🙂

I 2 dagar har jag varit på utvecklingsdagar. Det blev en fin avslutning med kollegorna också känner jag. Bättre kollegor kan man inte ha! Kommer att sakna dem otroligt mycket. Jag kommer grina ihjäl mig när jag väl jobbar min sista dag. Kände mig känslosam redan när jag åkte ifrån Kungsörstorp igår och jag visste att nästa år kommer jag inte vara med på utvecklingsdagarna 😦 Ändå måste man ju våga testa nåt annat ibland också för sin egen skull och utveckling. Kanske blir det nån AW innan jag slutar ändå. Jag har ätit fantastiskt god mat, blivit servade av underbar serviceinriktad personal, badat badtunna, druckit gott, ätit godis, njutit av den fina utsikten av Mälaren, snackat, skrattat så tårarna rinner, lyssnat på en föreläsare, bott i 2-rumshotellrum med sjöutsikt, ätit underbar hotellfrukost och haft intressanta diskussioner! Dessutom är tydligen jag och en kille på jobbet fruktansvärt lika varandra (som tvillingar ;)). Nej, det var en manlig kollega som tog fel på mig och nya killen O vid badtunnan när han inte hade några glasögon på sig och jag hade uppsatt hår 😀 Mycket ska man höra! Tur det är en snygg och ung kille jag blev förväxlad med i alla fall 😉

Undrar om man skulle äta lite kräftor i helgen… Har ju bara ätit det en sådär 10 gånger… känns lite lite 😉 Ha en skön helg alla bloggisar och andra! 🙂

20130823-110642.jpg

20130823-110657.jpg

20130823-110720.jpg

20130823-110733.jpg

20130823-110746.jpg

20130823-110801.jpg

20130823-110825.jpg

20130823-110838.jpg

20130823-110851.jpg

20130823-110917.jpg

20130823-110932.jpg

20130823-110957.jpg

Det här inlägget postades i Arbete, Dejt, Killar/Män, Livet på landet, Mat, Resor, Tankar, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Sista natten med gänget…o chockerande händelser…

  1. oskrivnablad skriver:

    Se där ja… lite finbesök på helgerna är ju inte så dumt 😉 och med tanke på fordonet du körde kan du nog hänga lite där med och hjälpa till 😀 Stor kram på dig!

    • Lilla Norpan skriver:

      Absolut traktor kör jag så gärna 😉 Undrar dock om han vill ha hjälp med den biten 😉 Finbesök är aldrig fel, men vi får väl se om det blir av… Det är ju en komplicerad man vi talar om, så man vet aldrig vad som händer… Stor kram tillbaka!

  2. mickandialog skriver:

    men så nice. härligt. förstår att du kommer att sakna dem. men du kommer få nya härliga arbetskamrater. spännande
    kramis

Kommentera

