Det närmar sig jul…

Dagarna går snabbt nu mot jul! Sitter just nu på bussen för att hinna skriva lite.

Helgen var skoj, men intensiv! I fredags blev det en lugn helg hemma istället för AW med gamla arbetskompisarna. Jag hade ett sent möte på BUP det sista jag hade. Ett sånt möte som tog musten ur mig. Vilket ärende! 😥

På lördagen var jag till Sthlm med svägerskan och mamma. En riktig mysdag. Shopping och god mat. Ingen stress, utan bara lugnt och skönt trots julstressen där. Hittade en del skoj till mig själv 🙂

På söndagen åkte jag upp på isiga o hemska vägar till stugan och träffade D och kollade till stugan. Och kvällen avslutades med kusinkalas.

Ha det gott! Nu är jag framme på jobbet! Kram

20131217-075239.jpg

20131217-075746.jpg

20131217-075810.jpg

Det här inlägget postades i Familj, Festligheter, Killar/Män, Livet på landet, Mat, Shopping, Utflykt, Vinter. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Det närmar sig jul…

  1. oskrivnablad skriver:

    Nedräkningen har som sagt börjat 😉
    Mysigt med en dag i Stockholm och bara strosa omkring och ta dagen som den kommer. Att sen hitta lite grejer till sig själv är ju inte så dumt 😉
    Skönt att det gick bra å köra till landet. Här var vägarna som en isbana i helgen. Riktigt otäckt!!
    Kram på dig vännen!

  2. Christel skriver:

    Stockholm är mysigt nu. Eller ja, Stockholm är fint året om. Men det är nåt visst med julstämningen, det är ju det.

    Och japp, nedräkningen har börjat!

  3. Åsa skriver:

    Härligt 🙂
    Önskar dig en skön helg nu 🙂
    Kramar Åsa

  4. Mats skriver:

    En riktigt God Jul och ett Gott Nytt År 2014 tillönskas dig, Norpan och alla som läser din blogg!

    kram/ Mats

Kommentera

