God fortsättning ♥

Julafton är över och vi närmar oss nyårsafton och ett nytt år, 2014. Dagarna går snabbt, men jag har fortfarande lite mer än en vecka kvar av min ledighet. Njuter! Och efter några dagar med grejor som varit inbokade så har jag nu några helt oplanerade dagar, vilket känns jätteskönt!

Idag kunde jag sova utan att ställa klockan (underbart!!!) och jag avbokade just ett besök som skulle komma då min mage inte känns riktigt okej. Jag känner att jag bara behöver få vila och ta det lugnt idag. Och det är precis vad jag tänker göra. Idag är det film- och seriedag. Kanske tar jag en liten promenad senare om magen känns bättre.

Mamma blev kvar hos mig tills annandagen. Juldagen åts det middag med mormor och mamma hemma hos mig. Vi tittade också på ”Hur många kramar finns det i världen”. Den första var bättre. Annandagen svischade jag upp till stugan över dagen och träffade D. Mysigt! Nog bra för stugan att få lite värme också. Ska åka upp något efter nyår också och ska då fota D:s nya kalvar som han fått av en grannbonde och som är 3 månader nu 🙂

Igår var jag och bror med familj till mamma och käkade middag. Yankeelax (min favorit) och annat gött. Så inte undra på att magen mår sådär efter några dagar med så blandad mat, godis, efterrätter och annat. Nu blir det hälsosamma linjen som gäller ett tag med träning och måbramat i veckorna. Det andra får man hålla till helgen.

Nyår tänkte jag faktiskt fira själv hemma i år tror jag. Jag är bortbjuden, men just nu känner jag att jag vill vara hemma och ta det lugnt i år och bara vara.

Ha det gott kära vänner och god fortsättning och GOTT NYTT ÅR! ♥

20131229-134019.jpg

20131229-134047.jpg

20131229-134105.jpg

20131229-134327.jpg
Bästa födelsedagspresent/julklappen 🙂

20131229-134454.jpg

20131229-134515.jpg

20131229-134541.jpg
Soffmys i nya nattskjortan (julklapp från mamma)

20131229-141137.jpg

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till God fortsättning ♥

  1. mickandialog skriver:

    God fortsättning Norpis.
    kramis

  2. inredningsvis.se skriver:

    Hej på dig:) undrar vad det är för märke på den datan du fått tro???

    vill passa på att önska GOTT NYTT ÅRRRR

    och kolla gärna inredningsvis nyårskrönika imorgon:)

    LOVE Maria at inredningsvis – Swedish decor, food, and fashion

  3. oskrivnablad skriver:

    Gott Nytt År på dig vännen! Hoppas nyårsafton blir mysig hur du än bestämmer dig för att fira den. Nytt år blir det ju i vilket fall som helst 😉
    Kramar till dig!

  4. Stoffisen skriver:

    Bästa Du! Ett gott nytt år önskar jag vackra Du!

    Kram
    Stoffe

  5. Åsa skriver:

    Fiin du är 🙂
    Hoppas du mår bättre snart 🙂
    Stor kramis Åsa

Kommentera

