Semesterdag i stugan…

Eftersom jag har lite tid över just nu så ska jag passa på att uppdatera bloggen 🙂 Har varit dåligt med det på sistone. Dagarna går snabbt framåt 🙂

Jag trivs på mitt nya jobb nu och det verkar som jag kommer att kunna fortsätta jobba med utveckling som jag gjorde i Eskilstuna. Nya chefen är dessutom positiv till att köpa in en iPad 🙂

6 mars ska jag föreläsa i Sthlm igen för ungefär 70 pers tror jag det var. Och jag får betalt. Dessutom kommer en annan kommun på studiebesök till mig i slutet av mars för att de hörde mig föreläsa i Sthlm o tyckte det var så intressant 🙂 Jätteroligt!

Just idag har jag semester o är i stugan över dagen. Värmeluftpump skulle installeras och det blev såååå bra 🙂 Underbart!! Sitter o äter lunch framför brasan 🙂 Dessutom har det blivit ett litet besök hos D, som pausade lite från sin arbetsdag och sen ska jag hem till kompisen C som fått en liten son i början av januari. Hälsade på sist också men hann inte hålla honom något då.

Sen ska jag träffa D en stund igen när han kommer hem från jobbet innan jag kör de 12 milen hemåt igen.

Igår var jag på seans för första gången i mitt liv. Men tar lite mer om det nästa gång. Då har jag hunnit lyssna på ljudinspelningen också som vi får skickat till oss.

Lite bilder från stugan, men några sen förra gången. Nu är det ännu mer snö! 🙂
Ha det gott kära vänner! Kram

20140129-125951.jpg

20140129-130016.jpg

20140129-130101.jpg

20140129-130354.jpg

20140129-130432.jpg

Det här inlägget postades i Killar/Män, Livet på landet, Relationer, Utflykt, Vinter och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Semesterdag i stugan…

  1. melafugelstad skriver:

    Underbart och fina bilder ☆♡

  2. mickandialog skriver:

    Härlig bild på stugan. Kul med ett litet livstecken, hihih.
    kramisen

  3. bubbelsblogg skriver:

    Åh vad din stuga är fin!!

    Spännande med seans, vet inte om jag skulle våga faktiskt…

    Stannar du efter föreläsningen kan vi ses så du får din vinst om du vill – den har ju väntat här i snart ett år…;) kram

  4. oskrivnablad skriver:

    Lika fint på vintern som på sommaren 🙂
    Kram.

  5. Mats skriver:

    Grattis till jobbprogressionen och föreläsningarna, Jensan! När får man höra dig? Seans…intressant,,,jag har också varit på det. Mycket att prata kring det, minsann…kramen / Mats

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack 🙂 Haha, ja vem vet vad som händer med det hela så småningom. Endera blir det något vidare eller så blir det inte. Funderar faktiskt på att skriva en handbok till handläggarna… Ja, seans är intressant. Är lite både och när det gäller det där. Men det får nog bli ett separat inlägg som sagt. Kramen

Kommentera

