Film vid sjukläge…

Hej hopp!

Nu tar jag mig tid till att skriva medan jag piggat på mig lite igen. Har legat magsjuk sen i måndags natt och ätit första målet nu på kvällen med lite potatismos gjort på potatis och vatten bara. Så bara att hålla tummarna att det värsta är över nu. Inte sovit ordentligt på 2 nätter. Har legat i sängen och kollat på film hela dagen idag. Först blev det ”Admission” och sen ett filmtips jag fick, ”Law abiding citizen”. Sevärda båda två. Såg även en film igår, ”School of life” som jag tyckte om. Vad skulle man göra utan film?

I fredags firade vi brorsan min. I lördags kom 2 kompisar på besök, en nuvarande kollega och en som slutade vid jul. Vi käkade tacos och kollade på mellon. Söndagen spenderades uppe i stugan. Men blev inte kvar så länge pga. snöoväder. Ville köra hem medan det var ljust ute.

Förra helgen var mina gamla kollegor/vänner här och käkade tacos också 🙂 Så kul att träffa dem igen! Vi brukar ju umgås då och då, men nu var det länge sedan. Så det var ett uppskattat besök.

Nu ska jag hoppa i säng och titta på ytterligare en film innan det är sovdags.
Kramar

20140212-213022.jpg

20140212-213047.jpg

20140212-213107.jpg

Det här inlägget postades i Familj, Film, Vänner, Vinter och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Film vid sjukläge…

  1. mickandialog skriver:

    Huuu, stackare. Hoppas att det rättar till sig snart. Men så bra med filmtips. Jag råkar alltid låna dåliga filmer. Kollade på avalon med Johannes Brost häromdagen. Skitdålig. Det har hänt ett par gånger nu, snnaaaark..
    stor kryapåsigkram

  2. fugelstad88 skriver:

    Kramar!

  3. oskrivnablad skriver:

    Magsjuka är värre än värsta mardrömmen tycker jag 😦 Skönt att du börjar återkomma till livet igen. Kram på dig!!

Kommentera

