Träning o diet/skonkost…

Tack för omtanken ni som skrivit i förra inlägget! ❤️

Efter min veckas magsjuka är jag nu igång med min träning, yihooo! Men jag äter fortfarande dietmat för magen. Jag har Colón Irritable/IBS och har haft lite besvärligt med den en period som gjort att jag inte har mått så bra. Så när jag ändå inte kunde käka som vanligt efter magsjukan har jag sedan fortsatt. Min mage mår nu i alla fall bättre. Allt för min stackars mage så den får lite ro.

Jag ska inte äta så här i all evighet men tills magen är mer stabil. På fredag är det dags för AW så då blir det lite Cava ändå 🙂 Har hittills stått emot när det varit kaffebröd på jobbet o har med mitt eget. Mitt värsta är nog godis. I förrgår var jag så godissugen så jag vet inte vad. Så att bli av med sötsuget är inte fel heller. Men ska inte sluta äta godis helt. Bara för en period nu.

Köpte ett kort på Friskis o Svettis och kör både pass och gym med en eller 2 kompisar. Step kommer det bli varje vecka. Sen får vi se. Har testat fuego och imorgon street. Boxing kan det nog bli också. Jag gillar ju explosiv träning o inget mesande 🙂 Sen ska jag försöka springa lite också när ryggen blivit bättre. Just nu blir det PW, som idag med en kompis och kollega.

Jag känner mig piggare och gladare! Och det känns att våren är på väg 🙂 Det är ljusare ute och just nu ingen snö!

Ha en fortsatt skön vecka! ❤️

20140226-111204.jpg

20140226-111229.jpg

20140226-111308.jpg

20140226-111337.jpg

20140226-111441.jpg

Det här inlägget postades i Livet på landet, Mat, Träning, Vår. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Träning o diet/skonkost…

  1. oskrivnablad skriver:

    Vad är det för smarrigt på första bilden??
    Helt klart ett bra friskhetstecken att du är igång och tränar igen. Skönt!! 🙂
    Kram och sköt om dig.
    Vi ses väl nästa vecka i Stockholm?? 🙂

  2. Åsa skriver:

    Hej sötis 🙂
    Jonas har ju IBS oxå..ngt som har hjälpt jättebra är flyande Aloevera, koncentrerat. Ingen utblandad juice utan detta tar du på matsked 1-2/dag. Hans kramper försvann 🙂
    Puss å kram på dig!

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack för tipset! ❤ Det kanske kan vara nåt 🙂 Jag är dock lite försiktig då jag dessutom är allergisk. Ingen bra kombo ibland 🙂 Ska kolla in det. Köps på Hälsokost antar jag… Puss o kram!

    • Stoffisen skriver:

      Åsa: Jösses vad du kan om allt. Haha, du ger ju så bra tips på löpande band. Allt från BUS till sjukdomar. Heja dig ❤

      ja, och kram till norpan 🙂

Kommentera

