Helvetestabletter

Avslutade tabletterna efter 2 dagar! Fy sjutton! Tänker aldrig i mitt liv stoppa i mig något liknande igen. Rena rävgiftet! Få se om biverkningarna äntligen släppt idag. De har hållit i sig i 2 dagar. Fick ringa 1177 och fråga när medicinen går ur kroppen. Fick prata med världens gulligaste person. Som att prata med en vän. Tror vi pratade i 20-25 minuter. Rätt person på rätt plats ❤️ Tabletter kan säkert vara bra ibland för vissa, men det var fel väg för mig och alla får inte såna fruktansvärda effekter som jag fick. 

Igår var jag med brorsan till stugan över dagen. Jag tog det lugnt och klippte av lite på buskar o klippte av gamla torkade blommor. Det räckte för att energin skulle ta tvärslut. Jag gick hjärtklappning och blev alldeles skakis i kroppen. Gick o satte mig ett tag, men fick istället gå och lägga mig en timme. 

Jag har fortfarande så svårt att fatta vad som händer med kroppen, förstå att jag är sjuk. Det är svårt att lära sig bromsa o hitta balansen för balansen är olika olika dagar också. Lätt att gasa på en bättre dag o få rejält bakslag efter. Igår kände jag mig duktig när jag sa ifrån att jag inte kommer till pappa idag på deras inflyttningssammankomst. Jag kommer en annan dag. Klarar inte när det blir många personer. Det blir för mycket intryck och för mycket ljud. Jag sa också ifrån till en kompis att inte få sova över imorgon kväll. Hon får komma på kvällen och så skjutsar jag hem henne sen. Min sömn är allt annat än bra. Och behöver då få vara själv hemma. Jag måste bli bättre på att säga nej helt enkelt. För min egen skull. 

Men det som är positivt är att jag haft färre dagar där jag blivit sängliggandes en hela dagar. Hoppas det håller i sig 😊

   
          

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Helvetestabletter

  1. iashemlis skriver:

    En dag i taget. 🙂

  2. oskrivnablad skriver:

    Håller med!! En dag i taget och nu väntar en period framför oss som är perfekt för rekreation. Sol, blommor och mera sol!! 🙂
    Kram fina!

Kommentera

