Min sommar…

Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Min sommar går åt att återhämta mig. Mycket vila o bara vara. Och där jag gör det bäst är i stugan. Två kompisar har kommit o hälsat på en natt vardera. Det har blivit bad, bastu, promenader, cafébesök, kvällsunderhållning med Dan Reed, födelsedagsmiddag med en kompis i byn. Jag försöker motionera något varje dag. Mest har det blivit promenader, men två gånger har jag sprungit också. 

Jag har också fått hänga med på två motorcykelturer, blivit bjuden på middag och en fyrhjulingstur i skogen.
Just nu är jag tröttare igen, sover mer och det oroar mig lite. Men jag hoppas att det vänder till det bättre igen. Något jag också märkt av den här tiden är att finmotoriken att göra saker med precision blivit sämre. Jag kan inte måla nagellack utan att måla väldigt ordentligt utanför. Visst kan man ju råka göra det ändå, men inte så dålig o varje gång. Man upptäcker saker hela tiden…

  
    
 

 
 

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Min sommar…

  1. oskrivnablad skriver:

    Fortsätt att ta det lugnt vännen. Jag kan tycka att jag redan märker av att det blir mörkare på kvällarna fast jag vill nog inte riktigt inse att det är så. En dag i taget är nog det bästa 🙂
    Kram på dig finaste!

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja det bästa jag kan göra fast jag blir lite otålig ibland.

      Ja vad tråkigt det är när man känner att sommaren börjar gå mot sitt slut. Vill inte åka hem. Kram kram

  2. iashemlis skriver:

    Dan Reed. O det hade varit coolt. Ta hand om dig.

Kommentera

