Nyårstankar…

Vilken härlig pappa man har… Bonussyrran o hennes dotter firar nyår med pappa o hans sambo (bonussyrrans mamma). Frågade vad de skulle göra då jag inte har nåt att göra på nyår. Tycker han hade kunnat fråga mig med. Bonussyrran sa inget heller. Det blir väl att fira själv som förra året. Att vara singel igen så blir man utböling. Nyår är parens o familjens tid. Är man själv så blir man själv. 

Det är inte jättespeciellt med nyår o visst klarar jag mig själv, men nog är det roligare att ha nån att fira med allt. Men det kanske dyker upp nåt… Vem vet. 

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nyårstankar…

  1. oskrivnablad skriver:

    Blir så ledsen när jag läser det här inlägget och tänker en del på min pappa och hur han är när det gäller W 😦
    Hoppas det dyker upp något roligt för dig till nyårsafton ❤ ❤ ❤

    • Lilla Norpan skriver:

      Har för mig att du berättade nåt om det för länge sen, men kommer inte riktigt ihåg. Men det är märkligt hur man tänker. Barn o barnbarn borde ju vara det bästa man har kan jag tycka. Det skulle det vara för mig. Pappa är bättre med brorsan o sina barnbarn i alla fall.
      Jag har iaf fått en inbjudan. Får se om jag orkar ta mig dit bara. Vi får se vad som händer. Först är det julafton 🙂
      Kram o ha en fin jul ❤ ❤ ❤

Kommentera

