Intervju

För första gången i mitt liv ställde jag upp i en intervju för en pod om utmattningssyndrom. Jag berättade lite om min historia med diagnosen. Jag brukar inte vara så öppenhjärtligt om mig själv men om det kan hjälpa andra så är det ju bra. Dessutom var det en bra utmaning för mig själv. 

Det var telefonintervju och live så det var inte bara en utmaning att vara öppen om mig själv utan också klara att hålla fokus och komma på vad jag ville säga. Glömde nåt ord, men tror inte det märktes så mycket. Glömde också säga en del saker men på det stora hela var det rätt avslappnat och det gick bra. De som håller i podden har även de utmattningssyndrom så jag beundrar dem verkligen att de orkar engagera sig och göra podden. 
Podden finns på iTunes/Podcaster, men även på Raktiniväggen 

Det här inlägget postades i Allmänt, Hälsa och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Intervju

  1. oskrivnablad skriver:

    Det kan säkert hjälpa andra med samma symptom och även skapa förståelse hos de som inte har det. Kram på dig fina!!

Kommentera

