Minnen från förr…

Har hållit på att leta efter en sak hemma hos mig. O den verkar vara svårfunnen. Istället hittar man förstås annat skoj, som gamla bilder från mitt gamla jobb när jag fortfarande jobbade på webbyrån med design och digitala annonser 🙂 Vi gjorde ju mycket skoj tillsammans på det företaget.

Mycket roliga Kick offer med slalom, snöskoter, fyrhjulingar, laserlerduveskytte, crosscart, felstyrda bilar, laxöringsfiske, pistolskytte… you name it! Fy jädrans vad roligt vi hade! O för att bjuda lite på mig själv, så lade jag ut en gammal bild på mig som korthårig och blond från den tiden!!! 🙂 Bilden är från en lite finare jubileumsfest som vi hade med jobbet. Det var band som spelade och vi hade jubileumsfesten tillsammans med Radio Rix och TV4 Bergslagen 🙂

Det drar också upp lite sorgliga minnen av min goa vän och gamla kollega T som dog tragiskt i en hjärntumör. Han var lika gammal som mig. Kommer aldrig att glömma honom! Han var mitt största stöd under en tuff tid jag gick igenom då och jag även för honom, då han blev sjuk i samma veva. En jättefin vän som jag minns med saknad!

Tänk vad tiden går snabbt ändå! Jag har hunnit omskola mig och jobbar med något helt annat. Livet tar oväntade vändningar ibland 🙂

Detta inlägg publicerades i Arbete, Festligheter, Fotografering och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Minnen från förr…

  1. Wordfeud winner skriver:

    MED GU!!! Jag såg ju den här bilden på Facebook, men noterade inte alls att det var DU. NU ser jag ju att det är du, men oj vad olik…….:)

  2. Lilla Norpan skriver:

    Haha, WF-winner! Nääää nä! Glöm det vännen! 😉 Känner mig oslagbar just nu 😉

    Jasså, missade du att det var jag 🙂 Det var värst! Men du träffade mig väl på den tiden när jag var ljushårig… eller?

  3. stoffisen skriver:

    Men gud så himla söt!!
    Du är så gullig!! Haha så olikt!

    Kraam

  4. oskrivnablad skriver:

    Tänk vad lite färg och frisyr kan ge ett helt annat utseende 🙂 Jättgulligt!! Jag var också blond ett tag, eller blond å blond… jag liknade snarare grannen i Beckfilmerna, haha 🙂
    Hade faktiskt också svårt först att se att det var du på FB.

    Skönt att du fått på vinterdäcken. Otäckt att sitta och pendla som du gör och väglaget är minst sagt oberäkneligt. När det gäller lampan säger jag som du, finns det ingen knapp i förrådet, finns det ingen lampa!
    Kram på dig.

    • Lilla Norpan skriver:

      Hahaha tack! Ja visst kan det! 🙂 Undrar om de på jobbet skulle känna igen mig om jag en dag kom med ljust och kort hår igen…. 🙂 Men inte kan jag väl tro att du liknade grannen i Beck inte! Du var säkert jättefin i ditt blonda! 🙂

      Nu först är vinterdäcken på. Hade tid på förmiddagen idag att byta fälgar och sätta på dubbdäcken på bilen. Så nu är jag rustad för vintern 🙂 Önskar bara att jag hade motorvärmare på den här bilen också. Men får bli en senare fråga om jag ska installera en eller ej. Visst är det otäckt att sitta och pendla med dåligt väglag. Man utsätter sig ju alltid för en större risk när man åker bil än när man åker tåg. Men man får nästan låta bli att tänka på det så… Mycket vilt är det på den vägen jag åker också. En av de 5 mest utsatta vägarna i Västmanland.

      Precis OB, ingen knapp ingen lampa. Det som inte syns finns inte 😉 Kram kram

Lämna en kommentar